Összes oldalmegjelenítés

2022. május 9., hétfő

Kisimultak az idegeim

Erősen igénybe vette az idegeimet a múlt hét, többször azt gondoltam, mi következhet még?Pénteken egy volt kolléganőmmel színházba mentem, gyorsan beértem a Deákra, még sétálgattam a környéken. Hattyú című darabot néztük az Örkényben, Nagy Zsolt, Tenki Réka, Für Anikó, Mácsai Pál..szenzációs szereposztás,gondolkodtató darab(2.45 perc, több rövidebb szünettel), ott és akkor teljesen belefeledkeztem a történetbe. A szünetekben kaptam Zolitól a fotókat, hogy ők a várban sétálnak, pizzáznak(Jamie éttermében,gondoltak rám is, hoztak haza nekem is:) jól érzik magukat, onnan nézték a naplementét. Kende előtte a barátjánál volt,ő teljesen belelazult a hétvégébe. Szombaton Soroksáron legóbörzét hirdettek a Tündérkertben, előtte jöttek és segítettek nekem a piacon vásárolni, cipekedni. A legóbörzétől többet vártunk, csak náhány asztalon és egy nagy terepasztalon volt legó, Vince vett magának két ujjbábot(gyakran ad elő darabokat), Kende vett egy új Technic legót, olcsóbban, mint a Tescóban. Hazajöttünk és gyorsan összarakta, majd következett a csendes pihenő, amihez ragaszkodunk.Kende néha mondja, hogy ő már 11 éves, de a végén ő alszik legtovább. Délután a környéken bicóztunk, elmentünk a lovardához, készültünk répával, de a lovak helyén(kinti terület)rendezvényszervező cég van, eltűntek az állatok. Hazafelé még megálltunk egy játszótérnél, a mókuskeréken sikerült összeveszni, de az elmúlt napok veszekedéseihez képest, gyorsan lenyugodtak a kedélyek. Vasárnap hajnalban Vince ébresztett(6.00), hogy ellenőrizem le a matek leckéjét, ugyanis azt mondtam, hogy akkor indulunk Szécsénybe, ha kész a házi, megtanultak mindent és bepakoltak. Időben indultunk. A benzinkúton Kende kapott legó újságot, Vince édességet kért:), most külön ültek az autóban és jót is tett nekik(Vince leghátul). Ebédelni Varsányban a Rozmaring étteremben szerettünk volna, de már másodszor úgy járunk, hogy teltház van. Nem számoltunk azzal, hogy elsőáldozás van, így a Bársony, Omnia is foglalt volt, a Gesztenyésbe ültünk be, de utoljára. Tulajváltás volt, az adagok összementek, az árak emelkedtek és a minőség romlott. Olyannyira, hogy Vincének annyira ment a hasa, hogy szegénykém nem ért ki a wc-re, még szerencse, hogy volt nálam váltóruha(amikor Zoli azt mondja, hogy miattam nem indulunk, mert én vakarászom magam, na akkor nekik pakolok szendvicset,ruhát stb.), Mama levese bugyogott és az jelent valamit, ha Vince a két darab palacsintából csak egyet eszik(két palacsinta 1300 forint). Tipikus példa, hogy gyorsan akarnak meggazdagodni az étterem vezetői. Mamánál utána beszélgettünk, aztán lementünk a tóra(Mama gyorsan fárad, ő lefeküdt aludni), a fiúk horgásztak, mi csacsogtunk. Vince annyira belejött, hogy percenként fogta a kishalakat(és utána kézbe vette őket) 2 pontyot haza akartak hozni, de én mondtam, hogy nem pucolom meg. Erre a fiúk: majd mi megcsináljuk, megnézzük a youtube-n! Hoztunk is haza a macskáknak finomságokat, akik először leharapták a kishalak fejét, aztán vizsgálgatták őket, majd reggelre megették. Késő estére értünk haza, azóta azt kérdezik, hogy mikor megyünk legközelebb.....

1 megjegyzés:

  1. Jó kis hétvége lehetett :) ! De örülök, hogy nálatok is megízlelték a fiúk a pecás örömöket, a fiúkon azt látom, hogy utánozhatatlan örömöt és sikerélményt ad :) ...

    VálaszTörlés