Összes oldalmegjelenítés

2022. május 4., szerda

Az úgy volt....

Hétfőn a fokozatosság elvét követve Kende kapott egy osztályfőnöki rovót. Gyűltek a beírások a magatartás füzetben, ezt láttam a fogadóórán is. Kamaszodik a drágám. Zavarja a tanórát, hangoskodik, kb. 2 hónappal ezelőtt órai verekedés is volt. Ő, aki egykor példás magatartású gyerek volt és a két fiam közül ő a "könnyebb" eset. Visszabeszél a tanároknak, ha azt mondják neki, hogy négyes lett a dolgozatod, de egy hajszál választott el a ötöstől, arra neki az a reakciója, hogy jó neki a négyes is. Állandóan a ping-pongon jár az esze, már az órán visszaszámolja a perceket, mikor mehet ki, ha a tanár nem hagyja abba csengetéskor, szól neki. Ennek az lett a következménye, hogy a héten eltiltották az asztalitenisztől. Odaléptek, ahol fáj. Előfordult, hogy elővette az ütőt órán, és ő volt felháborodva, hogy elvették tőle. Ha rászólok, akkor az a válasza: téged is kikészít az iskola. Kedden igazgatói figyelmeztetést kapott. Reggel le kell a portán adniuk a telefont, ő a tanítási órák előtt ezt nem tette meg, trágár szavakat tartalmazó videókkal szórakoztatta a többieket, de azzal nem számolt, hogy az igazgató az ügyeletes és elveszik a telefonját, a tetteinek van következménye. Kedden a beteg Vincével voltam itthon, reggel csörög a telefonom az igazgató volt az. Beszámolt Kende magatartásáról, majd elmondta, hogy a telefont csak nekünk adja vissza. Tegnap délután és ma már nem volt bent amikor mentünk Kendéért, reggel a barátunk vitte. Itthon bőgés közepette elmondta, hogy nagyon bánja, amit tett. Ma szülői értekezlet anyák napi műsorral összekötve. (Jó párosítás:) Az utóbbi volt előbb, annyira szépek, helyesek, nagyok voltak a gyerekek, énekeltek, verset mondtak, énekeltek(megvan az új csengőhangom:)zongorázott, gitározott egy-egy fiú. Megható műsort láttam, Kende szerint csak én sírtam. Utána kókuszgolyót kaptunk, virágot. Egy ilyen fellépés után az ember összes haragja elszáll. Megállapítottam, hogy a legtöbb lány magasabb, mint ő. A termükben vártak, amíg a szülői tartott, megyek le a lányok matek példákat oldanak meg(este 18), Kende te?Én kint voltam az udvaron...

1 megjegyzés:

  1. De legalább a ping-pong mindent visz :) , szerintem ez is fontos. A kamaszkor csodái beláthatatlanok :) ... Kitartás :) !

    VálaszTörlés