Összes oldalmegjelenítés

2022. május 18., szerda

Futóverseny

Kendének már lassan külön helyet kell keresni az éremgyűjteményeinek, amiket az asztalitenisz versenyeken nyert. Vince kicsit irigykedve kérdezte, hogy ő miben jó, hogyan lehetne neki is érme?!Mondtam neki, hogy ő futásban remekel. Kitartó a futásban. Kifejezetten gyerekeknek szóló futóversenyt kerestem, még tavasz elején találtam egyet Balatonfüreden, ő abban az időpontban lebetegedett. Múlt szombaton rendezték meg a Budakeszi Vadaspark jótékonysági futóversenyét, a nevezéből befolyt összeget a vadmacskákra fordítják. Vincének már az örömet szerzett, hogy a nevezéshez kaptunk ajándékot: hátizsákot, benne törölközőt, sapkát, napszemüveget, könyvjelzőt, foglalkoztatót, kulacsot. Ő 350m futott erdei terepen, Kende 2 km. Vince 9. helyen futott be a célba, szegényt menet közben fellökték, ő mindent megtett, úgy tűnt, hogy a futás alatt levegőt is alig vett, annyira hajtott. Kende nem rajongott a futásért, de meggyőzhető. Ő 26. ért célba a 58. versenyző közül. Biztattam, hogy ha valaki nagyon teper, engedje inkább előre, ő majd a végén belehúz. A bemondó szerint megnyertem a legbátorítóbb anyuka címet, én fütyültem, kiáltottam, biztattam a fiúkat. Kendénél még elmondtam azt is, hogy a kijelölt terepen fusson, nehogy letérjen az útvonalról(ez egyébként inkább Vincére jellemző), és csak a felvezető futókat kövesség. A nevezéshez egy egésznapos belépőt is kaptunk a Vadasparkba. A rendezvény zárásaként tombolahúzáson vettünk részt, sajnos most nem nyertünk, élményekkel, kifáradva jöttünk haza. Hűsítőként szörpöt és nápolyit kaptak a résztvevők. Színvonalas esemény volt, megyünk legközelebb is. A jókedvünket beárnyékolta, hogy a zöld füves placcra letettük a holminkat(valamiért nem a csomagmegőrzőbe), mások is így tettek és eltűnt Zoli Hally Hansen pulóvere én azt gondolom, hogy valaki a sajátjának hitte és elvitte magával,más nem tűnt el(ott volt a táskánk is és az én Nike pulóverem), mások táskái, holmijai. Szóltunk a rendezőknek, hátha meglesz, de nem jelentkezett senki. Így jártunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése