Összes oldalmegjelenítés

2022. május 25., szerda

Osztálykirándulás Vinciéknél

Szeptemberben ideálisan indult a 10 gyerek 4 pedagógussal(logopédus, ped. asszosztens, gyógyped. asszisztens, tanító), ebből maradt a logopédus és a gyógypedasszisztens tél végére. Már év közben kiderült, hogy 2 gyerek(ikrek, nevelőknél vannak)nem integrálható az osztályban, ősszel ők máshová fognak járni. Így az lett, hogy osztálykirándulás a kerületben lesz, a közeli sétáló utcába mennek és legkésőbb 13.00-re kell Vinciért menni. Ő ezt a kirándulást annyira várta, de annyira, hogy alig bírt elaludni. A sétálóutca az iskolától 10 perc séta, de itt nem is ez volt a lényeg, hanem az, hogy együtt vannak és nem tanulnak. Előtte megkérdezték, hogy kaphat-e fagyit én igent mondtam, nem gondoltam, hogy bántani fogja a pocakját(június 13.-án megyünk allergia vizsgálatra, hétfő óta tejmentesen étkezik és kapja a Lactase tablettát)még jó, hogy volt váltás ruha a táskájába, mert szükség volt rá. Játszótereztek(Vince szerint az a hajós játszó inkább babáknak való), elmentek a Csili mellett lévő galériába és megnézték a tavaszi virágok kiállítást. A teremőr néni annyira megörült annak, hogy egy gyerekcsoport bement, hogy gyorsan szerzett 10 dörmit ajándékba a gyerekeknek. Az egyik képen az erzsébeti főtemplomot látták és elsétáltak a templomhoz, hogy megnézzék tényleg jól dolgozott-e a festő:) Napsütéses, gyönyörű időjárás volt aznap. Még az iskolában megnéztek egy mesét és már ott is voltam érte, pontosan 13.00-re nem értem oda, késtem pár percet, már nagyon várt, hogy elmesélhesse az élményeit.

1 megjegyzés: