Összes oldalmegjelenítés

2022. május 21., szombat

Új telefon

Az a szabály, ha Kende egyedül jön haza, akkor indulásnál és átszállásnál hív.(Hogyan lehetett, hogy 14-15 évesen mobiltelefonok előtti ősidőben egyedül utaztam Szécsényből a nagy Budapestre?!) Nem hívott, tudtam, hogy mikor végez és elindultam elé. Az iskolában mondta az egyik osztálytárs, hogy elment a barátjával a CBA-ba(ettől olyan nagyfiúnak érzik magukat:) Közben hívtam és kiderült, hogy leejtette a betonra a telefont és összetört, hívást tud fogadni, de indítani nem. (Mi vagyunk az a defektes család, aki elejti, összetöri, elveszíti a tárgyakat). Kora este megvártuk Zolit és arra jutottunk, hogy kap egy új készüléket, aminek a felét a zsebpénzéből fizeti. Most nagy a boldogság(és a veszekedés a telefonon), engem annyira nem hoznak lázba a kütyük, ha leselejtezésre kerül a sor, biztos vagyok benne, hogy nálam landol majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése