Összes oldalmegjelenítés

2021. augusztus 28., szombat

Iskolakezdés előtt

A hátam közepére kívánom az egészet, gondolom nem vagyok ezzel egyedül. Van bennem félelem, hogy milyen lesz Vincének az új, logopédiai osztályban, hogy fog beilleszkedni, talál-e barátot, milyen lesz a tanítónéni. Délután 14.-kor tudom hazahozni őt, az iskola iskolaotthonos, mér kérvényeznem kell az igazgatónőtől. Jobb lenne 13.-től, de nem érek haza, sőt a hétfői hazahozatal mindig Zolira maradna,elengedhetetlen neki a délutáni alvás. Kende önállósodik, szeretne egyedül hazajönni. Tegnap írt a barátja anyukája, hogy napközis lesz-e Kende, mert a fia nem szeretne, de ő támogatná. Kihasználtam a tegnapi Müller szombatot, így is egy félhavi fizetést otthagytam. Azt hittem, hogy Vincének a tanszerlistáról megvan a 80%-a tavalyról, de tévedtem. Kende felsős lesz, gyógytesi, gyógyúszás továbbra is marad délutáni elfoglaltságnak és hozzá jön a külön matek. Vállaltam egy mellékállást, a célok elérése érdekében:) Zoli szédszedte a medencét, a nyári játékokat, napozóágyakat téli álomra felvisszük a padlásra. A terasz bútorral még várunk. Nagyjából kéthetente találunk döglött egeret a padlásfeljárón, egércsapdába, málnabokroknál. Lett két cicánk(ez egy új posztot megér:) Csatorna, eresz, előtető takarításon is túl vagyunk, ahogy szép fehér lett a dolgozószobám és az előszoba, az utcafronti ablakkeretek is, mindez Öcsi jóvoltából. Egyik este Kende rókázott egy óriásit, a szőnyegek is megjárták a tisztitószalont. Kúttisztitót kerestem sikertelenül. Ásott kútunk van, használjuk nyáron locsolásra, medencézésre, takarításra. Először nehezen jött a víz, majd büdös és habos lett. Házi megoldás(szivattyú)próbálkozunk.

2 megjegyzés:

  1. Zalannak is kezdődik a külön matek.

    Mi ruházata költöttünk ma egy kisebb vagyont...pedig Zalán ott sem volt.

    VálaszTörlés
  2. Ruhát szerencsére sokat örökölünk egy kedves barátunktól(van olyan, ami még címkés, vagy egyszer volt Ákoson).
    Cipő jelent még kihívást: 37-es supinált már nem kapható. Vettünk Kendusnak egy pipásat és egy minőségi túracipőt, ja meg egy alkalmit.
    Vince örököl, de benti szandit neki is kell vennünk.

    VálaszTörlés