Összes oldalmegjelenítés

2021. augusztus 17., kedd

1 napos strandolás Gyulán

Gyula kb. egyórányi autóútra van Gyomaendrődtől. Zoli legkedvesebb általános iskolás osztálykirándulása Gyulához köthető, jórészt azért mentünk(megkerestük az egykori kollégiumi szállást).
Parkolás után rögtön észrevettük, hogy a városnéző kisvonat indulásra kész(Thomas)és pont 4 főnek van szabad hely(kb. 35 perc a menetidő, de már indulásnál is nagyon kellett pisilnem, visszafelé azt néztem, hol látok wc-t)Tetszett, hogy végig hangszórón keresztül hallottuk, mit látunk, merre megyünk, kiről nevezték el, hogyan köthető a tér a város szülöttjéhez stb. A fiúk a vonaton is műsoroztak, ami nekem az idei nyár újdonsága, apróságokon, semmiségeken, jelentéktelen dolgokon tudnak összeveszni és egymás nyakának ugrani, csúnyán megsérteni a másikat. Általában olyan hangerővel művelik a vitájukat, hogy nézőjük is akad. Ebédidőben kerestünk egy menüs helyet, a megrendelt ételek közül csak egy leves és kb. két főétel fogyott el, mert nagyon nem a mi szánk íze szerint volt elkészítve. Kihasználtuk a strandidőt, következő állomásunk a strand volt(csúszdapark nélkül, oda külön belépő kell, négyünknek még kb. +10000, ezt nehezen fogadták el a gyerekek). Leterítettük a pokrocót és oldalra nézve halkan megállapítottam Zolinak, hogy mellettünk a három gimis fiú osztálytársam van a családjával. Ők nem ismertek meg(ez számomra azt jelentette, hogy ennyire meghíztam, elcsúnyultam, megöregedtem, stb. egyiküjük kétszer rákérdezett, hogy tényleg én vagyok az???Gondolom nem úgy nézek ki, mint 16 évesen:)és akkor sem láttak bikiniben. Mindenesetre jót beszélgettünk, szerveződik egy osztálytalálkozó. A strand része nekem retró, a nagy kék csúszdából a hegesztések mentén folyt a víz és nagyon kilengett használat alatt. A fiúk inkább a kicsit használták a "vizen járós korongos, kapaszkodós, egyensúlyzós" részt. Kávézni szerettem volna, kiírták, hogy tejes kávé kapható, mire sorra kerültem már nem volt tej, csak tejszín, de azt is elfelejtette a lány. Szóltam, kaptam 1 darabot. Mosdók állapota is a régi időket tükrözi, takarítót nem láttam.Ha a bükkfürdői vagy a sárvári fürdővel hasonlítom össze, akkor a gyulai az utolsó helyen áll.

3 megjegyzés:

  1. Tök jól nézel ki, max változhattál, de hát ki nem, gimi óta, a többség. Mellettem múltkor a Lidl-ben a GIMIS osztálytársam ballagott el, pedig rám is nézett (fiú), semmi reakció nem volt az arcán. (Én nem szoktam előltetni, ha látom, hogy homály van, nem ismernek fel. :) :) )

    VálaszTörlés
  2. Ja, mi voltunk Gyulán az "élményben", nagyon jó volt, bár ott történt, hogy Tibi a második csúszásnál fennakadt a csúszda egyik sötét kamrájában és a karját is lehorzsolta, míg Zalán tovacsúszott fánkostul....

    VálaszTörlés
  3. Köszi a bókot:)
    Legközelebb kipróbáljuk a csúszdaparkot is.

    VálaszTörlés