Összes oldalmegjelenítés

2019. november 26., kedd

Rohan az idő

Eddig készítettük közösen a tematikus meghívókat(legós, űrhajós, autós stb).
Idén kért képeslapokat, amire nem voltam felkészülve és egyetlen egy szülinapos képeslap sem pihent az asztalom fiókjában, ellenben kézzel-lábbal festett karácsonyi lapok igen. Na ezeket elkérte Kende, megírta egyedül(be nem mehettem a szobájába). Később (titokban) átnéztem és találtam benne(súlyos)helyesírási hibákat, a szöveget abszolút rendben találtam! Még kiosztás előtt korrigálta ezeket és átadta az osztálytársaknak.
Öt gyereket hívott hozzánk, köztük egy lányt is. A lány anyukájától megtudtam, hogy a zsebpénzéből a kislány vett ajándékot Kendének és nagy betűkkel beírta a családi naptárba: Kende buli!Jön Lili és a két szomszédlány.
Itthon én leszek az animátor, már készülgetek fejben, sőt 1 órára  ping-pong teremben foglaltam asztalokat, ezt jónak találom, mivel  korán sötétedik, ha végig bent maradunk, akkor ennyi gyerek szétszedi a házat.
Rohan az idő, mindjárt 9 éves lesz a nagyfiam!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése