Összes oldalmegjelenítés

2019. október 4., péntek

Októberben ránk vár

Ortopédia kontroll: ezen a héten túl vagyunk rajta. Zoli ügyesen helytállt velük az ortopédián és, ha már ott voltak a folyosó túlsó végén lévő urológiára is benéztek. Felírtam a teendőket, vázlatpontszerűen, időponthoz kötve. A gyerekek mesélték, hogy Apa odaadta a papírt, amire felírtad, hogy mit kell kérni/kérdezni. Például szakorvosi javaslat Kendének a gyógytornára/úszásra. Gyógycipő felírása receptre. Újdonság, hogy már Vince is kapott. Így sem olcsók a lábbelik, de könnyebbséget jelent a tb támogatás. Sőt, aznapra orvosi igazolást is kérni, oviba, suliba.
Urológia: A tavalyi beavatkozás Kendénél nem hozta meg a várt eredményt. Október 21.-én találkozunk az altatóorvossal és másnap a doki véget vet a szenvedésnek. Bízom benne,hogy örökre elfelejthetjük a témát. Szegény Vince itt is beállt a sorba:( Egyszerre fogják, egy napon megműteni a két fiút. A doki figyelembe vette, hogy október 23. előtt csinálja meg a műtétet, őszi szünetben itthon fognak lábadozni.
Büszke voltam magamra, hogy aznapra mindkét intézményben időben lemondtam az étkezést.
Esküvő: Kende keresztszülei(Lacika az unokatestvérem, Dalma évfolyamtársam volt a gimiben)úgy döntöttek, hogy hivatalosan is összekötik az életüket(szerelmük gyümölcse most lett 4 éves). Nagy bulira készülünk, kb. 100-an leszünk. Egy ünneplő cipőt kell még beszerezni Kendének és a héten megyek fodrászhoz, manikűröshöz, kozmetikushoz. Teljes generál. Ruhák megvannak, torta megrendelve. I. néni lesz 9.-től itthon a fiúkkal.
Kirándulás: Vinciék a süni csoporttal mennek a Margitszigetre. Tamásékkal is alakul egy túrázás. Kendéék a Parlamentbe mennek.
Zene, egyéb: Kendééknél szüreti mulatság, kertünk kincsei kiállítás. A gyermekem erre a "versenyre"benevez a lekvárjainkkal. Vincééknél a Portéka együttes muzsikál. Apropó!Kendééknél még rétes nap is lesz, itt sütnöm kell. Egészségügyi nap lesz az oviban, ha jól emlékszem tavaly ezen, mint kóstoló részt vettem:)
Névnapi/szülinapi buli: ilyenre is van már a fiúknak meghívása októberre, sajnos az egyiket már lemondtam, mert műtét után lesz.
Fogadóóra: Vince iskolaválasztásával kapcsolatban a héten jártam V. és S. néninél(gyógypedagógus, logopédus). Biztatnak, Waldorfot nem ajánlották. A kiszemelt iskolákban még nincs hír az iskolanyitogatókról, felhívtam őket, leráztak, mondták, majd januárban érdeklődjem.

1 megjegyzés: