Összes oldalmegjelenítés

2019. október 11., péntek

Meghívások

Kende kapott ma egy lány osztálytársától szülinapi meghívót. Kicsit irigykedtem a lány gyöngybetűire:)
Ez azért is különleges, mert az osztályban a lányok elkülönülnek a fiúktól(fiúk fociznak, csócsóznak)  eddig azt láttam.
Tavaly Kende szülinapjára kapott ettől a lánytól csokit:)
Szép és kedves gesztus, öt gyerekes családban nevelkedik ez a kislány.
Vince rögtön rávágta, hogy ő is megy(ki nem maradna a buliból)
Már csak az ajándékon töröm/törjük a fejünket. Könyv mindig jó választás, Vince szerint körömlakknak minden lány örül:)

Valamelyik nap kaptam az egyik osztálytárs anyukájától sms-t, akinek a fia Kende padtársa, hogy köszönik a meghívást és szombaton eljönnének hozzánk. Teljesen elfelejtettem azt, hogy Kende aláíratott velem egy meghívót:)Ő tervezte, rajzolta, megfogalmazta és megírta.
Azt nem gondoltuk át, hogy 12.-én esküvőre megyünk(ember tervez, gyerek végez. Vince két napja hányás-hasmenés-lázzal küzd. Ma már ő állt nyerésre)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése