Összes oldalmegjelenítés

2019. október 24., csütörtök

Eközben

Zoli már a műtét előtti napon mondta, hogy rossz a közérzete, gyengének érzi magát és hasmenése van.
Amíg én a kórházban tartottam a frontot , ő a háziorvosnál ült.
Később, azért csatlakozott hozzánk.

A fiúk kaptak egy krémet itthoni használatra. Gyorsan, még ott helyben a kórházban kiváltottam.
Ebben a nyári őszben(28 fok délután)a gyógyszertárban még melegebbet éreztem(fülledt, levegőtlen helyiség)
Kérdezem a gyógyszertárost, akiről folyik a víz: Nincs klímájuk?(a gyógyszerek szempontjából is fontos), mondja volt, de a kinti(utcafronti)részt lelopták, ezért nincs. Ez egy gyerekkórház gyógyszertárra.

Ezek után nem csodálkoztam, amikor az ismerős háziorvos mesélte, hogy a váróban két padot elloptak, mert passzolt az illető erkélyére.

Vince feladatlapjait megkaptam az óvónőtől, mind hibátlan!Ennek annyira örülök!

Itthon nehéz őket tartósan(2 nap)lekötni úgy, hogy nem megyünk az udvarra.
Kendének jönnek a pótolnivalók. Még szerencse, hogy a jövő héten őszi szünet.

2 megjegyzés: