Összes oldalmegjelenítés

2018. szeptember 2., vasárnap

Pál utcai fiúk a Vígszínházban

Mesélem a kollégáknak, hogy holnap megnézzük Kendével a Pál utcai fiúkat a színházba.
Azt meg hogy?Kérdezik ők. Vagyis, hogy sikerült rá jegyet szerezni.
Egy kedves ismerőstől vettem át, mert nem tudott elmenni, ráadásul földszinten.Tényleg lehetetlenség rá jegyet kapni. Teltházas előadásokkal megy. Amin nem csodálkozom, mert mindkettőnknek óriási élmény volt!Egyik kedvenc gyerekkori darabom a Padlás, ezután a Pál utcai fiúk is ott lesz a felejthetetlen darabok mellett. A zeneszerző páros(Dés-Gesztesi)nevei garancia a sikerre. Aki teheti, az menjen el és nézze meg, érdemes!A fiatal színészek szenzációsan énekeltek, táncoltak, mozogtak a színpadon. A végén a közönség állva tapsolt, a főszereplővel énekelték a dalt. Az járt a fejembe, hogy ilyenkor milyen jó érzés magyarnak lenni.

A történetet Kendének itthon elmondtam. Most járt először a Vígszínházban, a csillár rögtön megragadta a figyelmét és kérte, hogy legközelebb páholyban üljünk. Annyira jó, hogy már komolyabb darabokat is végignéz, érdekli, érti, tetszik neki. Ragaszkodott a színházas perechez, megkapta. Egyedül ment el a férfi wc-be, amíg én a nőiben sorban álltam, de nem jutottam be a második csengőre sem, besurrantam a mozgáskorlátozottba.
Hazafelé kalandosan jöttünk. Borárosnál szoktunk taxiba szállni, addig megyünk villamos, esetleg villamospótló busszal. Talán azon a bizonyos augusztus 20.-i tűzijátékon volt hasonló időjárás. Mintha dézsából öntenék, közben villámlik, dörög, félelmetes. Utálom a villámokat. Egy perc alatt teljesen eláztunk. Futottunk a villamospótlóhoz, de elindult nélkülünk. Közben Kende félt, kiabált, hogy nem tud futni, mert tele van a cipője vízzel. Szerencsénkre állt az út mellett egy szabad taxis, aki befűtött, negrot adott Kendének. Tudom, hogy drága a taxi és azt is, hogy nemrég emelték az árakat....nem volt nálam elég készpénz, fele így, fele kártyával lett fizetve. De így is hálás vagyok, hogy gyorsan jutottunk haza. Egy nagyobb kátyúba belehajtva bejött az ablakon a víz....éjszaka még hajszárítóztunk, felmostam a cipőnkből kiömlő  nagy mennyiségű vizet. Hiába volt nálunk esernyő és vastag pulcsi, semmit nem ért.

5 megjegyzés:

  1. De jó lehetett....
    Wunderlich J.-t imádom,már a Társulatban is figyeltem.

    VálaszTörlés
  2. Nézzétek meg, tényleg szenzációs!
    Más: miért zártál be?Meghívós lett a blog?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami furi tevékenység volt rajta,majd nyitom addig meghivos

      Törlés