Összes oldalmegjelenítés

2018. szeptember 12., szerda

Felújítás ötödik rész

Ha így haladunk, akkor simán lesz tíz részes a felújítás epizód.
Tegnap hazahoztuk a konyhabútort. Kaptam egy sms-t, hogy megérkezett és átvehető.
Annyi a történet bibije, hogy kértünk házhoz szállítást és összeszerelést is.A konyha teljes vételárát tegnap egyenlítettük ki, júliusban előleget fizettünk.
Abban állapodtunk meg, hogy mielőtt megérkezne(38.hét), kapok egy hívást és egyeztetünk időpontot(az elfoglalt bútorasztalosok érkezésének idejéről).
Se hívás, se házhoz szállítás. Telefonon felhívtam a német áruház konyha részlegét, akivel beszéltem már hang alapján beazonosítottam. Ő felkínálta az áruház kisbuszát, amivel hazahozhatjuk(az, hogy ketten nem bírjuk betenni a X. számú elemet fel sem merült benne...),ráadásul ingyenesen, mert az egyik legdrágább bútort választottuk(gépek nélkül, kivéve a páraelszívót). Igen ám, csak a kisbusz előre le kell foglalni, olyan időpontokat ajánlott fel, ami munkaidő. Összeszerelésre pedig októberig várni kell(július7-én rendeltük meg!!). Ez a konyha volt az álmom, egy egész éven át mellékállásban dolgoztam, hogy meglegyen.
Szerencsénkre, van egy kisbuszunk, ami működőképes, kisebb-nagyobb hibái vannak, már be van jelentve a szerelőhöz.Végül azzal mentünk.
Ketten mentünk és a két gyerek(Vince egyszer ment el mellőlem), kitolták a raktárból, aláírtam a papírokat és otthagytak a két kocsinyi bútorral.
Leszólítottam egy férfit(várakozott a bútorra), hogy segítsen. Jött, rendes volt, bepakoltunk egy adagnyit. Aztán leszólítottam egy raktáros fiút, hogy segítsen már. Jött, rendes volt. Hazahozta Zoli, itthon a szomszéd segített. A második körben magától odajött egy pasi, hogy segít. A harmadikban, pedig a biztonsági őr.
Mindezt úgy, hogy ezért a bútorért nagyon sokat fizettünk.
Várunk továbbra is. Az asztalosra, aki felszereli, a gázosra, aki beszereli a tűzhelyt és a páraelszívót, a vizesre, aki csaptelepet köt be. Mellesleg várunk a kárpitosra, aki elkészíti az régi kanapé új huzatát, várunk az ólomüveg festőre.
Türelmes vagyok, de még mindig rengeteg dobozt kerülgetek.

3 megjegyzés:

  1. Nekem lassan a felújítás szótól összeugrik a gyomrom, de nem érdekes. :) Várom a konyha fotókat. Nekünk egyszerűbb volt, egyedül a konyhával nem cumiztunk egyáltalán, minden mással igen :)

    VálaszTörlés
  2. Óh, jaj, én nem lennék türelmes. Bár, gondolom, senkit nem hatna meg...

    VálaszTörlés
  3. Hááát, lehet, hogy nálam szakadt volna a cérna, de ahogy teide írja, valószínű, hogy ez csak saját magamnak jelentene problémát :) ...
    Azért ez a felújítás még egy ideig programot jelent az biztos! Nagyon kíváncsi vagyok én is a konyhabútorra :) ...

    VálaszTörlés