Összes oldalmegjelenítés

2017. december 11., hétfő

Kende bulija!

A legnagyobb partyarc nálunk Vince. Ő aztán dekorál, díszít, zenét hallgat és szelektál, menüt és programot tervez.
Közösen énekeltük Kendének a "Boldog szülinapot!"ő akkor is közbeszólt, hogy legyen inkább Happy Birthday. Szerintem ez volt az eddigi legleg buli(Zoli szerint ami az árakat illeti, abban is legleg)Most, hogy már Kende iskolás felkínáltam neki a házon kívüli szülinapi bulizást, de ő nem akart ezzel élni. Helyette volt nálunk 10 gyerek(szülőmentes buli), néhány felnőtt(barátnő, tesók, egy anyukatárs, szomszéd). Mindig rákészülök a nagyobb eseményekre, fejben játékokat tervezek(előfordult, hogy le is írtam), sütiket, új dekoranyagokat veszek papírboltban(idén egy nagy lila gömbbel lett teljes a hangulat és egy led világítású Happy Birthday felirattal(az utóbbi gagyi feltéve)
A torta Minecraft-os volt(képek később)belül puha, omlós Rákóczi túrós. Elfogyott az utolsó morzsáig(pedig nem kis darab volt), közösen készítettünk mézeskalácsokat, kókuszos-csokis muffint és a sós rágcsa a cukrászdából jött(igaz, nem pontosan azt kaptam, amit megrendeltem, félreértettük egymást az eladóval és nem mentem érte 10-re, hanem 13.30-kor Roni ment a három gyerekkel)
Meghívtunk egy bűvészt: Kiss Balázst!
Tavaly voltunk egy szülinapon, ahol ő fellépett és emlékszem, hogy Kendének nagyon tetszett.
Balázs értett a gyerek nyelvén,
mindenki szerepelt, elkápráztatta a játszószoba nézőit.
Sokat nevettünk,
a felnőttekkel a műsor előtt bemelegített, olyat mutatott, amire azóta sem jöttünk rá:)
Természetesen volt kincskeresés(jövőre jobban oda kell figyelnem, mert az egyik kislány cukorbeteg és gluténérzékeny. Tortát mást kapott, de a kincskeresésnél, kekszeket kellett megtalálni, amit ő nem ehetett meg), próbáltam csillagszórózni az udvaron, de az erős szél miatt nem jött össze. Kártyáztunk(Solo)és legóztunk is. Jobbnál-jobb ajándékokat kapott a nagyfiú. Kapott trutyit(olyan, mint az intelligens gyurma, de szülő szempontjából rosszabb)ami belekerült az ünnepelt hajába, szőnyegbe, ruhába. ÁÁ.

1 megjegyzés:

  1. De jó kis buli lehetett, látszik a képeken is :) !
    Azt hiszem elmaradtam vele, pedig már amikor itt láttam a blogon, akartam írni, hogy nagyon boldog és vidám szülinapot kívánok, utólag is Kendének :) ! (ahogy látom mindkettő megvolt :) )

    VálaszTörlés