Összes oldalmegjelenítés

2017. november 19., vasárnap

Új helyen

A folytatásról: a közeli iskola igazgatójának helyettese felhívott, hogy péntek 10-kor fogadnak. A keddi eset után nem várhattam ölbe tett kézzel, tavaly két intézményben voltunk iskolanyitogatón, mindkettőtől emailben kértem fogadóórát. Az egyik azóta sem válaszolt, a másik még aznap fogadott.
A másik a szomszéd kerületben van, egyházi iskola tőlünk kb. 20 perc kocsival-reggeli és délutáni forgalmat még nem ismerjük. Elmeséltem a helyzetünket, elmondtam, hogy végül a távolság miatt nem választottuk a katolikus iskolát. Kérték a legutóbbi óvodai jellemzést Kendéről, füzeteit, könyveit és őt is:)Ez nagyon szimpatikus volt!Kíváncsiak a gyerekemre!
Csütörtökre anyanapot kértem, az iskolában rövidített órák voltak, 12.30-ig. Kendus először sírt amiatt, hogy ott kell hagyni a barátait, aztán mondtam neki, hogy a kapcsolat nem fog megszakadni(erre az a válasza, hogy az egyik régi ovis barátjával sem találkozunk, akik elköltöztek a kerületből)
B. bácsi, a leendő tanítóbácsi emlékezett Kendusra az iskolanyitogatóról. Olvasott, számolt beszélgettek vele(előjött a legutóbbi mozis élmény-Óriásláb fia, kirándulások, technika óra). Pókemberes pulcsi volt rajta, kérdezi az igazgató: Szereted a pókembert?
Kende: Nem!
Igazgató: az van a pulcsidon!
Kende: tudom, ezt a tesómtól örököltem:)
Izgult, többször mellém bújt, bátortalanul válaszolt. Akkor nyílt meg, amikor előjött az angol. Számolt,bemutatkozott, néhány mondatban mesélt magáról(angolul).
A tankönyvek ugyanazok, amit eddig használt, kivéve a matek és az angol.
Pénteken, amikor az iskolában összeszedtem a holmijait, akkor le kellett adnom a tankönyveket, munkafüzeteket. Holnap csak füzetekkel megy iskolába, délutánra próbálom megvenni neki a tankönyveket.
Több órája lesz, mindennap van angol és heti két hittan.
Ebédet befizettem.
Az első időszak-beszokás-nem lesz könnyű, de bízok a tanító bácsiban, hogy segíteni fog neki.
Mindkettőnket nagyon megviselt az elmúlt 2 hét. Nem tudtam rendesen aludni, ő pedig péntek estére 40 fokos lázat produkált, arról nem is írtam, hogy csütörtökön úgy jött haza, hogy a feje tele volt serkékkel. Radikális szerekkel kiírtottam, azóta is kezeljük magunkat.
Megkapta a negyedéves értékelést.

7 megjegyzés:

  1. Miért kellett leadni a könyveket?

    VálaszTörlés
  2. Ilyen hirtelen megy ez? Azt hittem, hogy félévkor lehet váltani. Sok erőt kívánok nektek a következő időszakhoz!

    VálaszTörlés
  3. Popianyu:én sem értettem, hogy miért kell leadni a könyveket, mikor az alanyi jogon jár az államtól. Ők azt mondták, hogy nem nekünk jár, hanem a könyvtárnak. Felvetettem, hogy megvenném, de nem engedték. Délután megyek könyv vadászatra.
    Teide: sürgős volt a váltás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt gondoltam, csak a tartókönyvek a könyvtáré ill. iskoláé, de valószínűleg tévedek és ez a rendszer. Mindenesetre furcsa...Hiszen a gyerkőc nem abbahagyja a sulit, csak máshol folytatja. AKárhogyis, a lényeg, hogy az új suli klassz legyen! :)
      Popianyu

      Törlés
  4. De jó, hogy sikerült váltani, még én is megkönnyebbültem :) , hát még ti... Az meg nagyon biztató, hogy Kendusra még tavalyról emlékszik a tanítóbácsi! Egyébként az is nagyon szuper lehet majd, hogy férfi a tanár... Hát, a magas láznak mindenképpen köze van szerintem is az elmúlt napok történéseihez. De ez már nagyon jó hír, ami történt, fél siker, ügyes vagy, hogy így elintézted! A következő hetekhez és hetekben szorítok Kendusnak nagyon! Szerintem is támogatni fogja a tanítóbácsi és akkor talán könnyebb lesz minden...

    VálaszTörlés