Összes oldalmegjelenítés

2017. november 1., szerda

Nyíregyházán

Kende már a pocakomban volt, amikor Zoli egy távoli rokona férjhez(unokatestvérének a lánya) ment és meghívott minket a lagziba. Akkor láttam őket először és anyósom temetésén találkoztam velük másodszor, azóta sem(7 év alatt kétszer). Ők Nyíregyháza mellett laknak, anno nem turistáskodtunk a városban.
Nyíregyházáról rögtön az Állatkert jut eszembe, amit mindenki dicsér. Állatkertek állatkerte, azt mondják, hogy oké a fővárosi, de a nyíregyházit látni kell(valóban így van)
Szeptemberben foglaltam le a szállást, Zoli húzta az orrát jó darabig, mert nem félpanziós ellátást kértem, pedig ennyi pénzért, amennyit fizettünk belefért volna és nincs benne wellness(Hozzáteszem ez az én ajándékom volt). Jó érzés, amikor csak végigmegyek az asztalok között, tányéromra teszem, amit szeretnék. Ez nekem a pihenés: nem kell vásárolni, elkészíteni, mosogatni, felsöpörni, felmosni csak enni:)
A reggeli nagyon pazar volt, a szokásos kínálaton túl töltött tojás, töltött sonka, disznóságok is voltak. Kávét készített nekem a pincér, habosat, nádcukorral, laktózmentesen(nem vagyok laktózérzékeny, de így szeretem).
A szobánk egylégterű lakosztály volt, ahol elfértünk négyen kényelmesen(szobában is kávéfőző+kapszula, teák, vízforraló), négyen ilyen luxus szobában még soha nem háltunk. Egykor a vasút épülete volt a hotel, erre emlékeztet a mellette kiállított vonat és a sínek.
Egy jakuzzi üzemelt, amit 5-től lehetett használni, gyerekek nélkül. Nem próbáltuk ki. Helyette mást, például a szuper játszóteret, hiába volt vizes a csúszda és hiába szóltam rájuk, nem hallgattak rám.
Vince náthás, az egyik éjszaka belázasodott. Hirtelen magasra ugrott a hője, kúp volt nálam, hűtőfürdőztük, mellett kunyeráltam(nehezen ment) a recepcióstól algopyrint(negyed adag bevált nála). Reggelre, mintha kicserélték volna. Éjjel nem aludt, nappal nem aludt csak 20 percet és közben hisztis volt(érthető). Semmi nem tetszett neki, ellenkezett.
Az állatkertre érdemes egy napot rászánni. Mi megnéztük a látványetetéseket is(fókáknál dupláztunk). Könnyebbséget jelentett volna, ha van kiskocsi, amit bérelhetünk és a fáradt lábú gyerekeket lehet abban húzni(kifele jövet láttam egy táblát róla, eldugva a konténer mögé)
A belépővel ebédidőben visszamentünk a szállásra pihenni és délután vissza. Sokan voltak(gondolom szezonban többen), de egyáltalán nem volt zavaró, nagy a terület és eloszlottak az emberek.
Folyamatos fejlesztés, építkezés jellemzi az állatkertet.
Jöjjenek a képek:

Száj tátva marad a hüllő oviban

Vízesésnél

Ott a maki

Elefántok

Fóka tréning

Tropicarium, cápaetetést is láttunk





2 megjegyzés:

  1. Szuper lehetett ez a pár napos pihenés, látszik a képeken is! A nyíregyházi állatkert már az én listámon is régóta rajta van, nagy kár, hogy semmi dolgunk sincs soha arra :), de lehet, hogy tényleg egyszer el kéne menni oda csakúgy, mint ahogy ti :) ...

    VálaszTörlés
  2. Nekünk sem esik útba, menjetek el, csak úgy!

    VálaszTörlés