Összes oldalmegjelenítés

2017. november 11., szombat

Halloween buli

Már elmúlt halloween, az oviban most csütörtökön ünnepeltük meg. Néhány éve lett nálunk a halloween hagyomány, nem maradhat el  az október vége tökfaragás, dekoráció, cukorgyűjtés nélkül.
Vince készített tökös álarcot, cukorkagyűjtő tasakot és elterveztem, hogy az itthoni szellem jelmezt beviszem neki, rohantam munka után az oviba, szorított az idő, nem tudtam hazajönni a jelmezért. Még jó, hogy eszembe jutott az apró cukorka, csoki napközben, az utamba eső első nagyobb üzletnél megálltam és vettem nasikat, üdítőt. Eddig minden évben saját, kézzel készített édességet vittünk. Az egyik anyuka nutellás halloween muffint sütött, boszorkány kezet(mandulából volt a köröm)és egyéb "ijesztő", isteni finomságokat. Az oviban letudtam a vacsorámat. Vincén is észrevehető jelei voltak a túlzott cukorfogyasztásnak.
A gyerekek előadtak egy körjátékot, énekeltek, verset mondtak. Aranyosak voltak. Vince mindenben részt vett, nem kellett rá szólni, magától ment, mondta, csinálta. Óriási fejlődés ez nála. Kézműveskedtünk, boszit ragasztottunk, vágtunk és papírgurigából denevért készítettünk. Vincinek a ragasztás tetszik legjobban, nem tud vele csínján bánni.
Ment a többi szülőhöz cukorkát kérni, a mondókából annyit értettem, hogy "trick or treat....happy halloween", annyit kapott, hogy a papírzacskó alja kiszakadt. Este kapott a zsákmányból Kende is, aztán éjjel eldugtam. Ezzel elindul az édességszezon, folytatódik majd Kende szülinapjával és a mikulással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése