Összes oldalmegjelenítés

2017. november 5., vasárnap

Ruházat

Ép, hogy csak beléptünk a novemberbe, mi már elhagytunk két sapkát. Mindkettőt Nyíregyházán az állatkertbe, egyiket én, másikat Zoli(megosztjuk egymás közt:)nem vagyunk sapkanagyhatalom, de akad itthon még néhány(gondoltam én), aztán a fejükre húztam egyet-kettőt(ők nem voltak igazán közreműködőek)és kiderült, hogy nem csak a lábuk, hanem a fejkörfogatuk is nőtt. És olyan dedósnak találták egyiket-másikat. Szóba sem jöhet olyan, ami sapka-sál egyben és olyan sem, amit meg kell kötni.
Vince nem hord sálat(zavarja őt), Kende kizárólag csősálat hajlandó magára húzni.
Kendének 31-es cipő kell, Vincinek 29-es. Egy nap kivételével korán indulok itthonról, Zolinak mondtam, hogy Vinci a fekete cipőben menjen oviba. Ő még álmosan annyit fogott fel az információból, hogy fekete. Ráadta Vince cipőjét Kendére. Kendének itthon még nem tűnt fel, hogy hoppá én ezt a cipőt már kinőttem és mostanában az öcsém hordja, csak az iskolában esett le a tantusz. Akkor felkínálta azt a lehetőséget az apja, hogy hazajönnek és átveszi(3 utcára van tőlünk az iskola és kocsival voltak), de neeemm. Bent szandál van a lábán, azt a néhány 10 percet pedig kibírja.-mondta. Délutánra már nyögött. Ott volt még a tornacipő is...de az nem jutott eszébe.
Még mindig a kisebb vigyázz jobban a ruháira. A reggeli készülődésnél nála alap a parfüm(Star Wars, egyenesen Párizsból).
Kende utálja a harisnyát(azt már megjegyezte, hogy az összes lány harisnyába jár)és a pufókabb dzsekit. Tavaly kapott télikabátot, aminek műszőr volt a kapucniján, rögtön levetette, mert lányos. Idén már az is zavarja, hogy nem tud benne gyorsan futni(?), mert vastag. Ragaszkodik a vékony Lidl-s feketéjéhez. Vincinek sikerült egy végkiárusítás során, minőségi(Kanz) puha toll kabátot vennem, vékony, mégis meleg. Most ilyenre vadászok Kendusnak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése