Összes oldalmegjelenítés

2017. november 21., kedd

Nagykarácsony

Vince találkozott idén először a családban a Mikulással. Méghozzá nem is akárhol: egészen Nagykarácsonyba kirándult a süni csoport. A nagy napra vettem neki egy mikulásos-ünnepi, de jópofa pulóvert a Tescóban(olyan szép ruhák vannak, mindig elcsábulok), el se tettem a szekrénybe, a vállfán lógott az emeletágyra akasztva. Nagyon örült neki, szeret ruhát(is)kapni, olyan cuki, mindennek szívből örül!Zoli hozta haza tegnap az oviból és mondták neki az óvónők, hogy 7.45-re legkésőbb érjenek be másnap. Gondoltam, hogy tűzoltós program lesz, amiatt. Nekem a Mikulásos program pénteken szerepel a naptáramba. Így is korainak gondolom.
Délután már rájöttem, hogy összekevertem a napokat.
Vizet és egy kis hátizsákot kértek az óvónénik. Vince kaja nélkül nem indul el sehová, alap, hogy van nála rágcsálnivaló, még akkor is, ha a környező utcákba megyünk biciklizni. Bármi előfordulhat:)
Csomagolok reggel Kendének, magamnak és neki is. Van, hogy itthon csak kakaót, forró csokit iszik és a kocsiba megeszi a becsomagolt reggelit. Annak valahogy más hangulata van.
Estére befalta a mikuláscsomag tartalmát, én már csak a csokis papírt találtam a kukába és nyalókás szájjal várt.
Arról, hogy ott mi történt, ki mellett utazott a buszon és egyebek nem mesél, a lényeg, hogy édességileg egy nap megette a havi adagot.Holnap felavatjuk az új pulóvert:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése