Összes oldalmegjelenítés

2017. május 3., szerda

Megoldás

Rendesen rápörögtem a hogyan továbbra. Szinte semmit nem aludtam, amikor elaludtam arra ébredtem, hogy Vince feje az oldalamba, aztán pisi járat, szomjas volt és nehezen aludt vissza. Mostanában ismét szakaszosan alszik, volt már ilyen, tudom el fog múlni.
Este Damianyától azt a tanácsot kaptam, hogy próbáljam meg azt az iskolát, ahová ők jelentkeztek.
Nem a kerületben van, de kb. 5 percre tőlünk(közelebb van,mint a körzetes), a bejárat mellett volt egy fedett bicajtároló, mehetünk majd két keréken is. Nincs angol az órarendjükben, csak 5. évfolyamban kezdik az idegen nyelvet, szakkör keretében lehet tanulni. Dráma és matek tagozatot indítanak.
Összeszedtem a legutóbbi ovis jellemzést(2 A4-es oldal), anyaként én is írtam egyet a fiamról:)
Reggel leadtuk a fiúkat az oviba, elsírtam a bánatom az óvónéninek, azt mondta, hogy az ő lánya is a Damianya által ajánlott iskolába járt. Bátran menjünk oda. Ha nem jön össze, akkor lehet kérni az óvodavezetőtől is segítséget.
Előttünk lépett be az igazgatónő az ajtón, megkérdezte, hogy az Ikeától jöttem?(Hamarosan nyílik "nálunk"is Ikea)és a fenntarthatóságról tartanak majd előadást az Ikeások.
Röviden, őszintén elmondtam, hogy miért jöttem. Közöltem azt is, hogy nincs kerületi lakcímünk. Odaadtam a jellemzéseket, elolvasta és azt mondta, hogy várja szeretettel ezt az okos gyermeket!
Barátjával osztálytársak lesznek, Kende lett az osztályban a 19. tanuló. Ami szerintem egy ideális létszám. Tanítónéni lutri, nem találkoztunk vele, bízom Damianya véleményében, meglátásában. Ő szuperlatívuszokban mesélt róla.
Befogadó nyilatakozattal visszamentünk a körzetes suliba, megkaptuk az aláírást, minden adminisztrációt egy kalap alatt elintéztünk. Most a diákigazolványon van a sor.
Optimistán állok hozzá.

5 megjegyzés:

  1. Nem semmi,hogy ott is 19., tehat hely van boven...Drama vagy matek?Vagy mindketto?☺

    VálaszTörlés
  2. Tegnap valahogy nem értem ide, de nagyon átéreztem mindent, nagyon rossz lehetett az egész helyzet...De a lényeg, hogy most már megoldódott és az ismerős véleménye nagyon számít, biztos jó helyetek lesz, ha még az óvónéni is ilyen jó véleménnyel van, ráadásul saját tapasztalatból a suliról! Örülök, hogy ha kis kitérővel is, de megoldódott minden. Nekem is az a kérdésem, mint Popianyunak, hogy matek vagy dráma :)?

    VálaszTörlés
  3. Nahát, milyen gyorsan sikerült megtalálni a megoldást! Örülök!

    VálaszTörlés
  4. Dráma. Damival osztálytársak lesznek. Az óvónéni első ötlete a matek volt, szerinte Kende logikai gondolkozása nagyon jó!Szerintem is:)Mateknál a későbbiekben nem tudok majd segíteni neki.

    VálaszTörlés