Összes oldalmegjelenítés

2017. május 20., szombat

Helló Nyár!

Hosszú hétvégénk van: pénteken nevelés nélküli munkanap volt az oviban(csütörtökön egy ovis rendezvény miatt már kérték, ha lehet, akkor csütörtökön ebéd után vigyük haza a lurkókat. Nem tudtuk, Zoli aznap reggel azt mondta a rámenősebb óvónéninek, hogy okés, aztán telefonál nekem, hogy nem gondolta át, hogy mit mondott, mindketten dolgoztunk csütörtökön 12.30-kor)
Tegnap délután egy ovis kislányt, az öcsét és az anyukáját láttuk vendégül, Kende volt a rangidős.
A gyönyörű napsütéses időnek hála mezítláb (Kneipp kúrának felér a kavicsos, beton udvaron)rohangáltak az udvaron. Gondoltam, ha már kint bandázunk, akkor bent nem fordul fel a ház. Tévedtem, találtam szétnyomott epret a lepedőn, ropidarabokat a szőnyegen, sőt még homokot is a kövön.
Megnyitottam az autós (csak autós mintát tudok készíteni:)tetoválószalonom, türelmesen, sorba ültek a kuncsaftjaim. Fizetségük a homokfagyi volt.
Vincit kikapcsolja, ha mossa a motorját, biciklijét, csúszdáját. Megállapodtunk, hogy egy közepes méretű tálkába kap vizet, szivacsot, de utántöltésre nincs lehetőség. Még mondta is, hogy JÓ. Kicselezett, kért vizet a kulacsba, pohárba és mindet "mosásra"használta. Ha az ember ilyenkor ránéz, akkor látja rajta a teljes relax állapotot.
Aszfalton rajz versenyeztek, gumicukrokra vadásztak, kardoztak, libikókáztak. Öntörvényű Vinci az alig kétévest erőteljes kérlelés után engedte le. Edzettek a jövő heti futóversenyre, Kende minden vágya, hogy érmet nyerjen!
A sok nasinak köszönhetően, vacsiból szinte semmi nem fogyott. Imádom, amikor Kende megkérdezi, hogy mi lesz a desszert, ha a főételt megeszi. Neki fel sem tűnik, hogy egész délután cukros finomságokat ettek.
Este a sötét parkettán a kis mocskos talpuk nyomát felmostam....ez már a nyár jele!

1 megjegyzés: