Összes oldalmegjelenítés

2017. május 4., csütörtök

Játszóházas baráti találkozó

Ziáék vendégségbe jöttek hozzánk. Vác külső részén laknak, családi házas övezetbe, ahol meséli, a játszóterekre, parkokba nem viszik ki a családok a gyerekeket. Inkább az jellemző, hogy bezárkóznak, nem barátkoznak, ismerkednek, hanem az udvaron lévő" játszón" vannak. Fanni, a kislánya igényli más gyerek társaságát, szeptembertől lesz ovis. Sugár játszóházat már kipróbálták, ötleteltünk, ők szerettek volna játszóházba is menni, nekünk a Sugár messze van, ráadásul Vinci napirendjét is figyelembe kell venni, ami eltér a Fanniétól.
Korán indultak, 9 után már nálunk voltak. Húslevessel és gofrival vártam őket. Beszélgettünk, ettünk, a gyerekek "szétbombázták" a házat. Vinci legújabb szokása, hogy kutyává alakul át. Négykézláb megy, ágyneműből épít a parkettán házat, vizet tesz magának egy müzlistálba.....
10-kor nyit a közelünkben lévő játszóház, nem sokkal nyitás után már ott voltunk. Tömeg fogadott(legalább 7 szülinapi asztal)és rengeteg gyerek. Kendus a szimulációs, videójátékokért van oda. Ami persze zsetonos, nem elég, hogy kifizeted a nem kevés belépőt.....
Zolinak munkája volt, később csatlakozott hozzánk. Amíg levetkőztünk, addig Vinci az alsó szekrényekbe, amik nyitva voltak betett egy-egy sapkát, pulcsit, fél pár cipőt. Hazafele ebből gubanc volt, nem tudtam figyelni, mellényt nem találtam, na gondoltam berakta egy szekrénybe, amit kiadtak és bezártak(a recepciós nem ír nevet a szekrényhez). Végül feladtam a keresést és a kijárati ajtónál ledobva találtam meg.
Dodzsemeztek, ugráltak, mászókáztak, csúszdáztak. Már a  nézésben elfáradtam:)
Hazajöttünk. Zoli kiszállt az autóból és akkor jött rá(én még akkor sem), hogy mi két kocsival mentünk és eggyel jöttünk haza. Ennyire feledékenyek vagyunk. Nem ez az első eset.
Vissza a kocsihoz, Vince közben bealudt olyan 30 percre. Délután sokat hisztizett, megfogadtam, hogy máskor(nem vagyunk sűrűn játszóházba menősek), de csakis alvás után megyünk, mert így kész őrület. Ordítás, visítozás megállás nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése