Összes oldalmegjelenítés

2017. május 12., péntek

Anyák napja

Apák bevonásával, közös ünneplés nélkül tartják az Anyák napját az oviban.  Talán jobb is így, annyira érzelmes vagyok, hogy nem is kell, hogy verset mondjon vagy énekeljen már sírok.
Pénteken Damiékhoz mentünk át játszani, beszélgetni, mákos gubázni. Ők a csoporttal a nap végén egyenként mondják el a verset az anyukáknak, Kende mondta is, hogy nálunk vasárnap lesz Anyák napja.
Teljesen titokban történt a készülés, semmit nem hallottam, semmiről nem tudtam.
Vasárnap reggel két boglárkával jöttek a hálóba, egy pirosat és egy narancsszínűt kaptam, külön öröm, hogy ők választották ki sok-sok virág közül, ami leginkább illik hozzám. Kende azt mondta, hogy kerestem neked a legszebb színűeket. Olyan verset mondtak, amit nem ismertem.
Vinci is próbálta mondani a saját nyelvén. Még aznap kiültettük a kertbe, azóta együtt locsoljuk, vigyázunk rá!A virág mellé a saját kezüket rajzolták körbe, vágták, színezték és lett belőle egy virág formájú hűtőmágnes.

Donász Magda: Ajándék

"Színes ceruzával rajzoltam egy képet,
anyák napján reggel,
Édesanyám néked.
Lerajzoltam én egy
aranyos madarat,
aranyos madárra,
aranyos tollakat.
Elkészült a madár,
Nem mozdul a szárnya..
Pedig, hogyha tudna,
a válladra szállna.
Eldalolná csöndben
tenéked egy dalban,
amit anyák napján,
mondani akartam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése