Összes oldalmegjelenítés

2012. július 26., csütörtök

Pakolás

80%-an bepakoltunk a szécsényi dédis welnesses, lábat lógatós 5 hetes kiruccanáshoz. Holnap délelőtt még a szobából pár dolgot dobozolni kell és mehet fel a padlásra.Szombaton kezdődnek a munkálatok. Szerintem nagyon szép lesz!Ez olyan, amit jobban vár az ember, mint a tavalyi fűtés korszerűsítés.
Kendus sokat segített, a kis taligájába(talicska, furik)cipelte a holmikat egyik szobából be-másikba be. Olyan büszkén tolja a talicskát, a kiállása is olyan, mint egy rendes segédmunkásé:)
Mondja, hogy taliga, dömper, bobcat, daru.

A ruhák pakolásában nem ismerek határt, a szekrény tartalmát elvinném. Mert gondolni kell a kánikulára, a fagyra, a szeles időre, az esőre, a kiránduló időre és itt van Ziusék esküvője is, amire 2 váltás ünnepi ruhát beraktam. Cipők: kell egy benti szandi, egy kinti szandi, egy strandszandál, zárt cipő. Akárhogy is számolom ez 4 pár!
 Aztán a játékok: bepakoltam egy doboznyi legót, műanyag állatkákat, dvd, könyvet, kártyát, rajztáblát, kirakót, autót, kisbuszt, homokozáshoz szükséges formákat, lapátot, strandoláshoz cuccokat, kismotort, talicskát, labdát. Ehhez jön még hozzá az etetőszék, a babakocsi, a fellépő, a bili(minden kis-nagydolognál, pukinál szól KEndus, hoggy: Anya, Anya, kaka van!)
Pelus, gyógyszerek, szoptatós párna, amin alszik, kismackó, amivel alszik:)

Miután egy kicsit szelektáltam, tényleg nem kell 10 rövid póló, hozzáláttam, hogy saját magamnak is bepakoljak, de mire ideáig eljutottam elfáradtam és több holmi került be a táskába, mint amennyi belefér, a cipzárt már nem tudtam behúzni. Kénytelen voltam ismét szortírozni.

Grátiszként Dédinek pakoltam befőttes üvegeket, tojástartókat, elolvasott Nők Lapjákat.
Látom magam előtt, hogy holnap délelőtt úgy nézzünk majd ki, mint a lomis szomszédaink.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése