Összes oldalmegjelenítés

2012. július 2., hétfő

Már megint beteg

Kendus ismét beteg. Van az a közhely, hogy anyatejes gyerekek nem betegek, na KEnde ez alól kivétel, sajnos. Féltem, óvom, nem iszik hideget, a joghurtot is melegítem, zokniban, benti cipőben van bent a házban.
Péntek este hirtelen magas láza lett, a kullancsra gyanakodtam, megvártuk a reggelt, még mindig lázas volt, Germicid C-re sem mozdult a hőmérő higanyszála. Bepattantunk az autóba, írány az ügyelet, a dokinő szerint nem kullancs miatt lázas a gyermekem, hanem vmi vírusfertőzés miatt. Ezt a legegyszerűbb kimondani, vírusfertőzés. Van ezer féle vírus, a Rotát kedvelik az orvosok, de szerncsére még Rotás nem volt a drágám.

Azt javasolták az ügyeleten, hogy menjünk be a Lászlóba nézze meg infektológus. Aki látta inkább gastroenterológus volt. Vettek vért és vizeletet. A vérképe rendben, de a pisijében nyák, vörös-és fehérvérsejt volt, ami gyulladásra utal. A Lászlóban 38,6ra nem adtak lázcsillapítót, elvegetáltunk a kórteremben, aludtunk, de olyan koszos ott minden, még jó, hogy fertőző osztály. A fürdőben bogarak mászkáltak!Igazából semmilyen kezelést nem kapott.

Este egy fiatal doki azt mondta, hogy hazamehetünk, de ha rosszabbodik a helyzet, menjünk vissza. Felvetettem, hogy mi történik, ha visszamegyünk, eddig sem kapott gyógyszert vagy infúziót, azt mondta, hogy vért vesz....de minek, rendben van a vérképe.
Kérdeztem tőle pár dolgot, de zavarban volt..........mondta, hogy Germicid helyett használjunk más kúpot, felírja egy papírra, nem receptköteles.
Zoli elment az ügyeletes gyógyszertárba,ahol közölték, hogy receptköteles:(Gondoltam, hogy mindent bevettve, itthon leviszem a lázás, de sajnos 40,5!Éjszaka visszamentem a kórházba, kissé idegesen, hogy írja fel receptre a doki a lázcsillapítót, felírta, beadtuk és 30 perc alatt 38 volt a hője Kendusnak!Ahogy elmúlt a hatása, ismét belázasodott, rossz volt nézni, hogy remeg a gyerekem és tehetetlen vagyok, tanakodtunk,hogy mitévők legyünk, visszavittük a Lászlóba.
1 órát vártunk , beteg rajtunk kivül nem volt a váróban, éreztem, hogy elkedett izzadni, aztán hazajöttünk. A kutya nem nézett ránk!

Azóta eltelt3 nap, ma kint volt a háziorvos, holnap pisit adunk le a Délpestibe. A háziorvos húgyuti fertőzésre gyanakszik. A nap nagy részében lázas KEnde,a legnagyobb gond, hogy alig iszik folyadékot. Péntek este óta csipeget, mennyiséget nem eszik. Holnap reggelre még nincs pisi:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése