Összes oldalmegjelenítés

2012. július 13., péntek

Elnéztem

Főzni, sütni csak receptből tudok. Van egy-két étel,ami fejből is megy, de az arányok miatt mindig előttem van a recept. Az utóbbi időben két pékárut is elrontottam, a kukában landoltak, sajnáltam.
Az egyik magos kenyér lett volna, de vszínű, hogy több folyadék került a liszthez, pedig betartottam a leírást vagy a túl meleg miatt túlkelt, a lényeg, hogy kivülről ropogós lett a kenyér, de a belseje nem ízlett. KEndus kikönyörgött magának egy kis csücsköt.
Limaránál olvastam a sós négyes receptjét. Egyszerű, gyors, finom. A pékségben a mini, ami 4 darabból áll 9 forint, mi Ronival exra hosszúkat készítettünk, legalább 15 darabot. Este olvastam a receptet, reggel álmosan, bágyadtan kiírtam a receptet és 50ml olaj helyett 500 öntöttem a tésztához!!!Balek vagyok. Korrigálható lett volna, ha van itthon még legalább 1 kg liszt, de nem volt.Gondoltam öntök hozzá olívaolajat, hogy még puhább, ízesebb legyen a tészta. Így elment 0,5olaj, ami nem olcsó mulatság.
Végül Ronival kisütöttük, mindenki evett belőle 1 darabot és kollektíven úgy döntöttünk, hogy megy a kukába. Nagyon sajnáltam, főleg, hogy rengeteget pazaroltam én, aki próbálok mindenen spórolni, újrahasznosítani. Maradékot visszük az utca kutyáinak,dinnyehéjat a lovaknak.
A Lidl-ben fizetnek a visszavitt üvegekért, műanyag flakonokért(ha az adott terméket a Lidl is forgalmazza, talán van ilyen a Tescóba is)
A sós négyest megcsinálom Zia lánybúcsújára(amit várok, mert Viki nagyon jól sikerült, az ővé volt életem első ilyen partyja), ha sikerül és miért nem sikerülne, akkor a fogadtatásról írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése