Összes oldalmegjelenítés

2012. július 20., péntek

Meglepi

Meglepit hozott a postás. Kint voltunk az udvaron, kapu nyitva, mert Zoliék álltak be az autóval,amikor jött a postás, hogy engem keres.
Láttam a nagy levegőbuborékos borítékot a kezében, a másodperc törtrésze alatt agyaltam is rajta, hogy mit hozhatott. Vaterán most nem vásároltam, nyereményjátékban nem vettem részt, szülinapom sincs:)
Megláttam rajta, hogy Ungarn és tudtam, hogy Krisz küldött meglepit. Nem szólt előre, hogy figyeljem a postát, tényleg igazi meglepetés volt!
A borítékban egy telitalálat könyv volt. Kukucskálós, mint a Noddy keménykötetes könyvek. Minden oldalon a kedvencek: kukás, tűzoltó, repülő,autómentő, betonkeverő. Izgalmasabbnál izgalmasabb dolgok.
Örömöt jelentett, hogy a kis szövegeket le tudtam fordítani. Köszönjük!!

Kendus örömmámorban úszik, ha a fent említett gépjárműveket látja. A kukásautó csak ua, ua.
Tegnap az Auchan parkolójában három kamion állt egymás mellett, erre ő:
-Anya, Anya(mutat a kamionok felé)Úristen!!!!!!!!!!(mennyi kamion:)

Ma délután elmentünk Ferihegyre(nekem az marad)repülőket nézni. A kilátóterasz" technikai okok" miatt zárva volt. A repülőtéri park pedig 18-ig volt nyitva. Ami felháborító, hogy 1 óra parkolás 1200 forint!!
Sétáltunk a park mellett, de alig láttunk le-felszálló gépeket, megcsappant a forgalom.
Reptéri látogatásunk előtt elmentünk a Zila(h) cukrászdába(amiben soha nem csalódunk), ahol (nem beszéltünk össze)találkoztunk Andiékkal.Finomakat ettünk, Kendus futkározot és jól elfáradva jöttünk haza.

1 megjegyzés: