Összes oldalmegjelenítés

2024. július 28., vasárnap

Szülinaposaink júliusban

Júliusban a születésnaposok sorát Ármin kezdi, 1 éves lett. Okos, ügyes nagyfiú, mindent úgy csinál, ahogy azt egy évesen kell. Aztán jön Lili, 9.én, ő 14 éves lett, 14.-én jött Judit mama, ő 60 éves lett. 22.-én Vince 11 éves lett. Ennyit sütni, mint júliusban sütöttem csak decemberben szoktam(közben vendégségbe is sütöttem)Vince hétfőn lett 11 éves, a napján ünnepeltük meg családilag, pénteken hívott barátokat(mint "animátor"azt mondom, hogy elég ebből évente egy), szombaton Öcsémék köszöntötték. Már jó előre elmondta, hogy ő tűzijátékot szeretne(még pirotechnikai boltba is elmentek, mert nem lehetett meggyőzni arról, hogy csak szilveszterkor lehet durrogtatni)A party jól sikerült, 21.30 körül ment haza az utolsó gyerek. Vizipisztoly csatáztak, sörpongoztak-sör nélkül-, kincset kerestek, táncoltak, fociztak, kosaraztak és kivittem őket a parkba a Fitt gépekhez(az egyik fiú kitalálta, hogy ő itt is aludna)Judit Mama kerek születésnapjára meglepetés köszöntést szerveztünk, elhívtuk a legjobb barátnőjét és az ő családját is, a feladatokat elosztottuk egymás közt(ki fog húst sütni, ki veszi meg az ajándék ezüstfenyőt, ki fog tortát készíteni stb.)Zoli erős migrénnel küzdött aznap, mi beszélgettünk, nevettünk(Kende sajnos akkor volt a vizivándor táborban, igazoltan távol volt)Hihetetlen, hogy Lili is 14 éves már(bérletet kell neki venni, jövőre ballag)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése