Összes oldalmegjelenítés

2024. július 16., kedd

Patkány

Hétfő reggel locsolás közben megláttam az előkertben egy patkánytetemet. Már ették a legyek, beszaladtam a házba, mondom mit láttam kint. Vince reakciója: ugyanmár Anya, fogott a kezébe egy papírzsepit , a másikba egy nejlont , nem kell itt hülledezni. Rögtön lehűtöttem azzal, hogy várjuk meg még az Apja hazajön. Bejelentettem a Főváros patkánybejelentő oldalán, hogy mi a helyzet. Zoli hazaért, mondta, hogy a fej nélküli a tetem. A macskák közül valamelyik elkapta és hazahozta bemutatni dicséretért, ezt gondolom. 2 órán belül már itt voltak a patkányirtók(nem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsak), került méreg a csatornába(utcán is)és a málnabokrokhoz három csapda(doboz, méreg), ami a macskákra nem jelent veszélyt. A kerület fb oldalán sajnos rendszeresek a patkányról szóló bejegyzések.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése