Összes oldalmegjelenítés

2024. július 23., kedd

Vizivándor tábor

Családi életünk első és eddig utolsó evezése a Duna-Rába szakaszon volt, kb. 25km. Egyedüliként én élveztem, utána olyan izomlázam volt, hogy a karomat alig tudtam mozdítani és az utolsó km-ket nyögve tettem meg. Kende azt mondta, hogy valljam be, hogy hülye ötlet volt(ezt azután, miután Vince felpattant, hogy ő átszáll Tamásék hajójába és szél lekapta a kalapom, amit egy örvény lehúzott). Szerettem volna, hogy ne ez a rossz emlék maradjon meg benne az evezésről, ezért jelentkeztem az iskola által meghirdetett vizivándor táborba.(Akkor kaptam róla emailt, amikor leszálltunk Bariban)A szülői csoportban 4en jelezték, hogy ő gyerekük-4 fiú-is menne. Teltek a hónapok és ahogy közeledtünk a nyárhoz Kende egyre többször mondta, hogy nem szeretne menni. Végül úgy döntöttem, hogy lemondom. A lemondás másnapján kiborult, hogy miért mondtam le, megy a barátja is, ő menni akar. ...Ki érti a kamaszokat??Addig azt hallgattam, hogy utál evezni és meg se kérdeztem őt, csak jelentkeztem. Múlt szombaton indultak a Keletiből, azt az utálatot az arcán nem tudom leírni. Szentgotthárdra mentek és Körmenden ért véget a tábor. Tökéletes időjárás alatt eveztek, raftingoltak, bicóztak. 1 nap esett, akkor 2 óra bicózás után visszamentek a sátrakhoz, miután elállt az eső kimentek falunapra:)Ahol ingyen pörköltet kapott(az egyik legjobb dolog volt a táborban és választhatott krumpli vagy galuska között, az előbbiből volt több, ezért azt kérte)Első nap nagyon fáradt volt, még itthon versenyzett péntek késő este, annyira fáradt volt, hogy elmondása alapján fázott, de ahhoz nagyon fáradt volt, hogy a hálózsákot kibontsa. Esténként játszottak, az utoló este nyertek(puzzle-t kellett rakni nagy Magyarország, kis Magyarország), egy nagyon okos egyetemista fiú(matematikusnak tanult Pannonhalmán, Tamás tanította) volt velük(2 tesója gimis), de volt alszik a város is, ott ő cupido szerepét kapta. Egyszer beborult a Rábába. Élvezte, hogy lehet úszni és végre nem ér le a lába. Minden csónakban volt egy 17-18 éves és egy tapasztalt idegenvezető. Jól leégett és mindenhol csípések vannak rajta, kisebb sebek, horzsolások. Sok volt a béka. Mindennap focizott, a kempingben egy dán család nyaralt, ott összeismerkedett a fiúval, akinek csak a szülei beszéltek angolul.Megnézték hazánk első hajócsúszdáját is, a Rába és a Lapincs összefolyásánálSzentgotthárdtól Csörötnekig 10 km rafting, másnap Csörötnektől Csákánydoroszlóig. Megnézték a Rába vizitúra központot, azt mondta, hogy nekem nagyon tetszene, mert interaktív, új és senki nem megy oda. Őrségben bicóztak. Körmendig 14km rafting, 6.nap Molnaszecsődig raftingoltak, Körmendről jöttek ma haza. Tartalmas, aktív tábor!Egy pályázatnak és a tanároknak köszönhetően nagyon kedvezményesen mehettek a gyerekek, szerintem jól érezte magát Kende és elfáradt. Hazajövetel után evett, fürdött és azóta alszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése