Összes oldalmegjelenítés

2024. július 5., péntek

Farkasfog

Kende örökölte tőlem a farkasfogakat(nekem az ínybe nőtt és nem tört át, neki igen)ez a könnyebben korrigálható probléma. Kedden éhgyomorra ment fogszabályzóra, új készüléket kap, azért, hogy a kihúzott fogak helyére beférjen a farkasfog. Állami ellátásban kapja a fogszabályzót, most a mintavételért és az új készülékért kellett fizetni 22.000 forintot. A doktornő arrogáns, katonai mogorva stílusát elfogadjuk, szakmailag legyen topon és tudjuk, hogy szerencsések vagyunk, amiért nem milliókat költünk a fogszabályzásra(90-es évek végén, 2000-es évek elején az én fogszabályzásom is egy vagyonba került)Kendének a legnehezebb az éhgyomor kibírása volt, rengeteg kaja fogy nálunk, mindig éhesek, éhen akarnak halni. Másnap a Szentkirályi utcában volt időpontunk az általános fogorvoshoz. Meglátása szerint nem fog beférni a farkasfog, hát meglátjuk majd. Tökéletesen rendben vannak a fogai, igaz sokat is foglalkozik velük(ellenben az öcsével, akivel mindig vitázni kell), így csak egy rutin vizsgálaton esett át. Az új fogszabályzóhoz kapott időpontot, Zolival volt, a családi naptárat én vezettem, ők csak körvonalakban ismerik a programokat, Zoli mondta is, hogy nem tudja, hogy a kapott új időpontban szabadok vagyunk-e. Hívtam is a rendelőt, hangosan kacagott az asszisztens azon, hogy apuka nem tudta megmondani, mikor elfoglalt a család.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése