Összes oldalmegjelenítés

2022. szeptember 3., szombat

Túl az első héten

A tanszerek megvásárlása két alkalommal történt, ami lemaradt vagy kimaradt azt pótoltam a papírboltból, a többi ment akciósan a nagyáruházból. Kendének annyi kérése volt, hogy szeretne egy bedobálós tolltartót, így 6. osztályra. Miután megvettük a menő tolltartót találtam egy Legósat az íróasztalon, de lehet, hogy az már dedós. Vincinél is a füzeteken kívül apró-cseprő dolgokat szereztem be. Eddig Kendéék az egyháztól minden évben kaptak füzetcsomagot, idén ez nem volt. Rengeteg könyvet kaptak mindketten és a súlyuktól leszakad a hátuk, jó lenne a pár évvel ezelőtti könyített papírból készült könyvek valóban megvalósulnának. Az, hogy ebből a rengetegből mennyit fognak ténylegesen heti szinten használni ez kérdés, főleg ebben a digitális újvilágban, amikor bármikor lehet változás. A könyvek minősége és tartalma szóra sem érdemes. Tavaly a történelem könyvből kimaradt az őskor, pedig igazán fontos lenne a ókor megértéséhez. Könyvek becsomagolása eddig mindig Zoli feladata volt,igaz utálta, de megtette, sokkal ügyesebben csinálja , mint én:)Idén Roni felajánlotta, hogy megcsinálja, átjön, neki nem kihívás, örömmel csomagol. Ő vágta az öntapadós csomagolópapírt én ragsztottam a matricát, írtam. Még jó, hogy csak két gyerekem van, mert többször hibáztam, ment a 6. tankönyvre a 2.e vinyetta. Nem tudom megérteni, hogy miért nem lehet bújtatós, átlátszó szabvány füzet -és könyvborítót gyártani, mennyivel könnyebb dolgunk lenne. Vincének továbbra sincs órarendje, holnap kezdjük a második hetet. Kende a nyári másolás feladattal(20. A4-es oldal)finisibé ért, de a nyári olvasónaplóba még bele sem kezdett, szerencsére a töri nyári házi családi munkamegosztásban elkészült.

2 megjegyzés: