Összes oldalmegjelenítés

2022. szeptember 15., csütörtök

Napi ciki

Most kezdődött az iskola...mi meg szétestünk. Iskolatáska nélkül vittem Vincét iskolába, kínos, tudom. Magyarázom a bizonyítványom: reggel mindhármunknak van iskolatáskája, ételes táskája,nekik pedig tornazsák vagy egyéb olyan holmi, amit be kell vinni. Alapból ez kb. 8 táskát jelent. Zoli nagy segítségem abban is, hogy megfordul az autóval, ha orral álltam be, szűk az utca és nem tudok kiparkolni, kiviszi mindenkinek a táskáját a megfelelő gépjárműbe(Hétfő-szerda én viszem Vincét, ő pedig Kendét és Annát, kedd-csütörtök-péntek Kendét viszik Annáék és Zoli viszi Vincét. A hazajövetel általában egyszerűbb, Kende jön egyedül bizonyos napokon(átszállás miatt hosszadalmas, ezért reggel, amikor 7.30-ra kell beérni és busszal 40 perc, akkor inkább hagyjuk tovább aludni), Vincét pedig én hozom haza a hét minden napján. Egy táska kivételével(ami a Vincié), elindultunk az iskolába. Parkolás után szétnéztünk: nincs az anyósülésen vagy mellette, nem esett le hátul és nincs a csomagtartóban. Akkor hol lehet?Hát otthon maradt. Gyors hívás Zolinak, Vince bement a suliba. 8.00-tól a tornateremben bábelőadás, nélkülözhető a táska. Az igazgatónővel is összefutott, aki jót nevetett rajta. Zoli időben beért a táskával. Másik napi ciki: hajnalban írom Kende üzenő füzetébe, hogy milyen délutáni elfoglaltságokon vesz részt. Megszólításként Edit nénit írtam, aki Vince tanítónénije, Kendéé Erika néni. Nincs itthon hibajavító, áthúztam az Editet és lett Erika néni.

2 megjegyzés:

  1. Ne haragudj, de mindkettőn jót nevettem :) ! És egyből eszembe jutott két esetünk is, amikor egyszer még alsóban hazafelé Máté táskáját hagytuk az iskola kerítésnél, a mi Erika nénink telefonált utánunk, hogy nem hiányzik-e valami esetleg :) ? És egyszer Tomával jártunk így, hogy a táska itthon maradt, én is gyors fordulással Toma után vittem... Talán előfordul az ilyesmi :) , bár sokaktól nem hallottam, örülök, hogy ti "szintén zenészek vagytok" :) ...

    VálaszTörlés
  2. Akkor nem vagyunk egyedi esetek:)Mi is csak nevettünk magunkon.

    VálaszTörlés