Összes oldalmegjelenítés

2022. szeptember 9., péntek

Szülői értekezletek

Kettőn is túl vagyok, mindketten beiratkoztak gyógytesire, előkészítőre, szakkörökre a héten. Vincénél voltam először, az osztálylétszám 8 fő, ma jött egy ukrán kislány hozzájuk, Vince nem érti mit mond. Tavaly egészségügyi okok miatt elment az ofő, a logopédus vette át őket, akit Vince szeret, ez már félsiker. Ma meglátogatta őket a volt tanítónéni, parókában. Vállalkoztam az SZMK-ás szerepre, mivel tavaly eltűnt az osztálypénz nagyrésze(mivel kevesen vannak, 20.000/év, idén 2 gyerekkel kevesebben vannak), adventi vásáron is szinte mindent eladtunk, a pénzt nem én kezeltem,2 nagy Auchan táskában vittem lekvárokat, befőtteket, csatnikat és 3 tepsi süteményt, emellett teherautóval vitte Zoli a papírt egy héten keresztül. A gyerekek a befolyt pénzből kaptak 1 gombóc fagyit az albánnál és karácsonyi apró ajándék lett belőle a tanítóknak. Hát ez édes kevés. Idén is lesznek programok, de a gyereket a kerületen túl nem viszik, mert pisilni kell-éhes vagyok-szomjas vagyok-fáj a lábam stb. szöveget adtak elő, ha karácsonyra élményt szeretnénk az osztálynak adni(volt erről is szó), akkor kérik a szülők segítségét. Termük maradt hátul a könyvtár mellett. Vince továbbra is egy nap kivételével hazajön ebéd után. Kendééknél is írtam a programokról, neki kisvizsga angolból, kompetenciamérés, zarándoklat és még számtalan fontos infóról írtam. Kendééknél szerveződik egy tanulmányi kirándulás Londonba, októberben kell rá jelentkezni és augusztusban mennek, nem kötelező, 8 részletben lehet fizetni, a megadott ár irányadó, amikor rákérdeztem, hogy változhat-e, akkor azt mondták, hogy igen, de nem jelentősen. Busszal mennek, családoknál laknak és gazdag a heti program, mindennap van benne múzeum, kirándulás, kastélylátogatás, iskolaváros. Kende örömmel menne és mi támogatjuk ki, nagyon féltem őt, de biztos vagyok benne, hogy óriási élmény és a nyelvtanuláshoz is hozzátesz. Az osztálytársak közül ketten jelentkeztek, egyikőjüket Kende kifejezetten utálja. A barátai közül nem mennek. Szülői értekezlet másnapjára aláírt papírokat vittek, cserepes virágokat, tisztasági csomagot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése