Összes oldalmegjelenítés

2022. szeptember 21., szerda

Szuri nélkül

Kendének elég magas a fájdalomküszöbe, ebben biztos, hogy nem a szülei, hanem inkább a nagyszüleire hasonlít. A korfui nyaralás alatt letört egy teakeksz fogyasztása közben a fogából egy darab. Bejelentettem a család fogorvosához, akiben megbízunk, évek óta hozzá járunk, ha munkahelyt vált, követjük. Terhesen az otthonában fogadott, az anyukája is fogorvos és egy ősi, ismert magyar arisztokrata család leszármazottja(akkor jártam életemben először gellérhegyi villába) Kende már 5 éves kora körül járt nála, akkor vittem először fogorvoshoz egy betekintésre a késői fogváltás miatt. Most kiedrült, hogy van lyukas foga, kellene barázdát zárni, fogkőt leszedni és jó lenne egy panoráma röntgen. A röntgen megmutatta, hogy hiába a sok tejfog, jönnének a maradandó fogak, de nincs hely. Elsősorban a tejfogak miatt hord még mindig éjszakai fogszabályzót(a fogszabályzás állami szakrendelőben történik, ott nem foglalkoznak csak és kizárólag a fogszabályzással és kb. 5 perc egy kontroll, de ebben már az új idpont megbezélése is benne van). A fogászati kezelésekből még egy alkalom hátra van. Tegnap hősiesen szuri nélkül kibírta a fogtömést, pedig mély volt a lyuk, kb. 1 órán keresztül ült , tátott szájjal a székben. A nyálszívó fesértette a nyelve alatti mirigyet, most Tantum Verdét használunk. Az én hősöm!Nekem kb. minden beavatkozáshoz szuri kell.

2 megjegyzés:

  1. Tényleg egy hős :) , nagyon ügyes és bátor!
    Egyszer, Toma olyan 5 éves korában kellett tömni az egyik fogát, ugyanígy érzéstelenítés nélkül csinálták, de én is csak forgattam a szemem akkor, hogy lehet ezt így bírni :) ...

    VálaszTörlés
  2. Az biztos, hogy ebben nem rám hasonlít

    VálaszTörlés