Összes oldalmegjelenítés

2022. július 11., hétfő

Edzés

A szép bizonyítványért, az egész éves munkáért a fiúk kapnak egy-egy élményt ajándékba. Kende ping-pong tábort kért. Megbeszéltük, hogy a tábor sok esetben szerintem gyerekmegőrzés és nem biztos, hogy egyénileg ő fejlődni fog az egy hetes tábor alatt, aminek a díja 40e. Az edzőteremben rákérdeztem az étkezésre, pontos választ nem kaptam. Kitaláltam, hogy az edzőteremben kitett szakedzők közül felhívok néhányat és biztos lesz egy olyan, akivel időpontban, helyszínben, árban is meg tudunk egyezni. Az elsőt hívtam fel, aki egy élő legenda, világbajnok, európai bajnok, rengeteg eredmnye van ,minden magyar felnőtt ismeri a nevét. Ő mondott egy 60 perces edzésre árat, amitől hátast dobtam. Sajnáltam, hogy nem jött össze, de nem adtam fel. Kende javaslatára a névsorból alulról válasszak nevet. A második edző ragaszkodott a BVSC helyszínéhez, nekünk messze van, megkérdeztem, hogy hol lakik(tőlünk 10 perc kocsival)és bevállalta, hogy eljön az erzsébeti JOOLA terembe Kendével játszani, fejleszteni őt és még az ár is vállalható lett. Szimpatikus világbajnokról van szó, akinek saját asztalitenisz márkája is van. Múlt héten járt Kende edzeni vele, abban maradtunk, hogy szintentartás miatt, kikapcsolódásként heti egy órát tudunk fizetni, Kendus nagy örömére!Annyira várja ezeket az alkalmakat, ha az idő engedi, akkor bicóval megyünk, bemelegítésként. Már egy hét alatt látványosan sokat fejlődött Kendus játéka, ügyes, kitartó, lelkes.

1 megjegyzés:

  1. Ez biztos nagy élmény és hasznos Kendének, szerintem nagyon jól választottatok :) ! A táborozás szerintem is sokszor gyermekmegőrző drága pénzért, persze tisztelet a kivételnek...

    VálaszTörlés