Összes oldalmegjelenítés

2022. július 25., hétfő

Álmok álmodói kiállításon jártunk

Tudomásom szerint a fővárosi általános iskolába járó gyerekek kaptak ingyenes belépőt a Millenárison lévő Álmok álmodói kiállításra. Kende nem kapott, talán mert egyházi intézménybe jár, Vince sem kapott, talán, mert 'e' osztályos. Ki tudja?? A kiállítás fb oldalán volt egy link, ha mégsem kaptál belépőt a bizonyítvány mellé(nem volt kritérium a kitűnőség), akkor innen letölthető. Én pedig letöltöttem és magamnak is kedvezményesen mentünk be. Tőlünk messze van a Millenáris, egy megállóval előbb szálltunk le a villamosról, mert pontosan nem tudtam belőni, hogy hol kell leszállni. Maga a park szépen felújított, aranyhalacskák úsznak a tóban, a pázsitra szabad lépni és gondozott, napozóágyak a pihenni vágyóknak , piknikeztek is néhányan, egy sétát megér!Ha arra laknánk, biztosan gyakrabban mennénk, zöld a városban. Légkondis az egész, tehát a hőségben is kiváló program!4-6 órát kell rászánni, mi kb. 3.5 voltunk bent, mindketten éhesek lettek és elfáradtak(én bírtam volna még) Interaktív az egész, nagy magyarokat mutat be, akik felfedeztek, feltaláltak valami egyedülállót, mindez a tudomány rengeteg területén : orvostudományon át a mezőgazdaságig. Minden részhez magyarázó szöveg áll rendelkezésre, mindent meg lehet tapintani, sok mindent ki lehet próbálni. Nagy sláger volt a VR szemüveg, mintha a Holdon járnának a gyerekek(a NASA-hoz egy felhívás kapcsán 170 magyar került be), de lehetett 'operálni" egy beteget(bábút), egy monitoron az volt a feladat, hogy egy karikát 'A' pontból kellett'B' pontba eljutatni(Dr. Csókay András idegsebész interjúja ment mellette), egy fél Ikarus buszra is felültünk. 1981-es születésű az a fiú(a nevét sajnos elfelejtettem, aki a MOME)tanulója és környezetbarát, fenntartható városi Mercedes buszt tervezett. Kipróbáltuk, hogy milyen egy rádiós munkája, nyelvtörőt olvastunk a mikrofonba(én is élveztem:), kamerakezelést sem hagytuk ki. Készítettünk magunkról kihelyezett fényképezőgépekkel szelfit, van nyugis szoba is, ha valaki elfáradt(függőágy, szivacsok, babzsákok). Óriási a terület, igényes kiállítás!

2 megjegyzés:

  1. Nálunk a biziben van a jegy és már mi is megbeszéltük Tomával, hogy mindenképpen elmegyünk a kiállításra, szuper jó lehet :) !

    VálaszTörlés
  2. Menjetek, nagyon jó!Szánjatok rá legalább 4 órát, mert a terület és a kiállított anyag is hatalmas

    VálaszTörlés