Összes oldalmegjelenítés

2022. július 18., hétfő

Festés

Újítottunk, renováltunk, szétvertük, újat építettünk 10 éven keresztül minden évben tavasztól-őszig. Most a szintentartás következik(talán egyszer a tetőtér beépítés), tavaly az utcafronti ablakok, bejárati ajtó, előszoba, dolgozószoba festése valósult meg az öcsém jóvoltából, aki szobafestő. A nyílászárók fából vannak. Idénre kitaláltam a háló festését, ami 10 éves, beázás nyoma a sarokban( előzmény:Zoli a lépcsőt locsolta), repedés eltüntetése(gipszkarton). Nekem a föld színei nagyon tetszenek és a bútorhoz, stílusunkhoz is illő. Zoli az egész festést nem támogatta, szerinte jó az még, minek találok ki minidg valamit. Mosható festékhez ragaszkodtam, 5 liter színest és kb. ugyanannyi fehéret benyelt a fal és a mennyezet, az egyik falon lévő tapéta maradt, legyen valami régi is. Ő itthon dolgozott, én a fiúkkal a roller pályán megbeszéltük, hogy 19.-re érte jövünk és mehetünk az OBIba színt választani, 19.15-kor kijött(ment a híradó, ezzel is azt mutatta, hogy mennyire nem akarja ezt az egészet), zárás előtt betoppanunk. Kérdezem, melyik tetszik neki?Rámutat a pipacsvirágra(annyira vad szín, őrületbe kerget), majd a barackszínre, ami eredetileg is volt. Alkalmazkodni tudok, belementem. Tiszta, friss minden. Ablakpucolás, függönymosás, a bútorok mögötti porcicák eltűntésén is túl vagyok. Most minden ragyog. 1,5 nap alatt végeztünk, vártunk a száradással.

2 megjegyzés:

  1. Ezt olvasni is sok volt. Nekem nagyon elegem van, pedig lehet, itt is lesz 10 év, mire kész lesz összesen. 😆😆

    VálaszTörlés
  2. Engem mindig az motivált, hogy karácsonyra már rend lesz. Jó lett volna egyszerre, a házvétel után, de egyikünk sem találta el azt a bizonyos 5 számot.

    VálaszTörlés