Összes oldalmegjelenítés

2022. január 25., kedd

Áramütés

Túl vagyunk már sok gyerekbetegségen, egy időben sajnos "bérletesek" voltunk Kendével a László kórházba. Reggel a készülődtem a fürdőben, amikor nagy ordítást hallottam(gondoltam, megint összveszetk valami apróságon), tévedtem. Kende húzta ki a töltőt húzta ki az áramból és valahogy belenyúlt a konnektorba. Azt mondta, hogy zsibbad a keze, induláskor még egy kicsit fájt neki. Délutánra elmúlt minden(nyoma pedig végképp nem volt), napközben sokat gondoltam rá. Egyre nehezebbek a reggelek, pedig nemrég volt szünet, úgy érzem, most is ránk férne.

3 megjegyzés:

  1. Ójajj! Ez nálunk 24 órás megfigyelés, EKG vizsgálat. Mondjuk még sosem volt olyan, hogy baj lett volna belőle. Van áramjegye? Vigyázzatok magatokra! :)

    VálaszTörlés
  2. Atyaég... De jó, hogy nem történt nagy baj! Vigyázzatok nagyon magatokra!

    VálaszTörlés
  3. Gyorsan kerestem egy képet az áramjegyről, hogyan is néz ki(soha nem láttam és hallottam róla), én nem láttam ilyet Kendén.

    VálaszTörlés