Összes oldalmegjelenítés

2022. január 29., szombat

Bowling

Régen rendszeresen jártunk bowlingozni barátokkal, fényképeink bizonyítják a nagy tarolásokat. Ha visszaemlékszem, akkor van egy kép előttem, amikor Vince még nyög a legkisebb golyó súlya alatt és segédeszközzel(krokodilra felmászott és onnan guruított). Barátaink vidékre költöztek, négygyerkes család lettek, szünetekben találkozunk, de a bowling kimarad. A másik "nagy" bowlingos pár gyerekei már kirepültek, nekünk lettek kisgyerekeink, évente kétszer szoktunk összejönni, egyszer Zoli szülinapján, máskor egy parkos koncerten táncoltunk, bulikázunk. Megváltozott az életritmusunk. Vince névnapja alkalmából 1 órára foglaltam pályát a Sugárba(covid félelmünket háttérbe kell szorítani, a golyókat nem fertőtlenítik le váltáskor-legalébbis nálunk ez nem történt meg). Elhívtam Ronit és Zozót, késtek, így élvezkedhettem. Én voltam Roni, Zozó és Meli is. Guríthattam, izgulva vártam, mikor jövök én, "mi". Kende mondta is, hogy Anya ide miattad jöttünk. A fiúknak még gyakorolniuk kell, Vince inkább dobja. Mindkettőjük golyója lassan haladt, még jó, hogy lejt a pálya, így biztosan átér, sebessége minimális. Rá kell érezniük még a technikára, az ízére. Segítséget pedig egyikük sem fogad el:) 1 óra nagyon hamar eltelt, szerettünk volna még hosszabbítani, de jöttek utánunk. Vasárnap délután teltházzal ment a hely, ami nem csúcsidő, szórakozásnak nem olcsó mulatság.

1 megjegyzés:

  1. Mi is szeretünk bowlingozni, nálunk egyszer voltunk Tomával is, akkor nagyon megszerette :) ! Legalább 2-3 éve volt ez, a covid előtt, de elég jól gurított, már többször szóba került, hogy menjünk, de a vírus mostanában mindig visszatartott. Viszont márciusban van Toma névnapja, és egy húron pendülök veled :) , mertén is erre gondoltam az egyik ajándéknak, akkor már remélem lecseng ez az egész omikron őrület vagy legalábbis lecsengőben lesz, ebben bízom... Viszont találni egy normális helyet nem egyszerű, és tényleg nem olcsó mulatság...

    VálaszTörlés