Összes oldalmegjelenítés

2022. január 4., kedd

"Nagyon jó hírem van!"

Vince így fogadott az iskolánál. Kérdeztem, hogy piros pontot kaptál? Nem, Anya, annál sokkal jobb! Matricát? Nem, Anya, annál sokkal jobb! Nyertem a rajzpályázaton! Egy kerületi szervezet írta ki: "Miért szeretem a karácsonyt?"címmel. Olvastam róla, a fiúk rajzoltak és beküldtem nekik. Az iskola nevét is feltüntettem, az egész meglepetésként ért. "Kedves alkotásával szebbé tette a versenyt!"Vince azt rajzolta le, hogy ő minden embernek házat adna karácsonyra, hogy ne legyen senki fedél nélkül és a kedvenc-tavaly karácsonyr kapott-Go-go Eskimo társasjátékát. Képzeld, bejött az igazgató, hogy nagyon jó híre van!Gratulált nekem!Kaptam egy óriás Milkát(ezt nem hagyom, hogy Apa megegye:), az oklevelemet kiteszik a suli honlapjára és a facebookra, kiállították a képpel együtt az igazgatói iroda mellé. Kende is rajzolt, ő is részesült csokiban és oklevélben is!

5 megjegyzés:

  1. De ügyes! Ez nagyon nagy szó és nem utolsósorban óriási sikerélmény Vincének :) ! Hatalmas gratuláció Vincének és persze Kendének is :) ! Szuper, hogy a jó szíve átjön a rajzon és még kreatív is!

    VálaszTörlés