Összes oldalmegjelenítés

2022. január 23., vasárnap

Vince névnapos

Idén úgy tűnt, hogy Vince nincs tisztában a névnap és a szülinap közötti különbségekkel, torta is legyen, meg gyertya, hívjunk vendégeket:) Sonkás, hagymás rántotta a kedvenc reggilje, ahogy az apja készíti, sonka nem volt itthon, hét elején voltam egyszer boltba, akkor nem vettem, a maradékot pedig a macskáknak adtuk. Megelégedett a bundás kenyér+almalé+csoki muffin felhozatallal. Régi vágya volt egy asztali hegyező, amit megkapott és természetesen egy könyv is volt mellé csomagolva, Kertész Erzsi Tevefutam című könyve(Most én olvasok sorozat része, 5-8 éves korosztálynak szól), az olvasás megszeretetésével küzdök, mert a technikája kezdetleges, a betűket felismeri, de a 2-3 szóagú szavak összeolvasása még erősen problémás. A kedvemért a cím után felolvasta az első két mondatot:) Délután pedig a macskás kávézóba foglaltam helyet, 2 órát töltöttünk ott, finom lepényt és sütit ettünk, Vince macskázott, olyan különleges példányokat tart a kávézó, amit eddig csak neten láttam.

2 megjegyzés: