Összes oldalmegjelenítés

2022. január 31., hétfő

Covid

Ismét jelen van nálunk a covid. Kende lett pozitív. Pénteken hívtak az iskolából, hogy az egyik osztálytársuk covidos, előbb mehetnek haza, kedden visszatérhetnek az iskolapadba, ez kb. 10 perc különbséggel Vinciéknél is lejátszódott. Tapasztaljuk, hogy ismét sok a fertőzött. Mindkét fiú oltatlan, Kendénél megvárjuk, hogy betöltse a 12. Vincinél nem gondolkodtunk rajta, elég sok mindent cipel a hátizsákjában, éretlen az idegrendszere, még várunk, bizonyos szempontból ő a legkeményebb négyünk közül. Vasárnap éjszaka Kende belázasodott, reggel írtam a gyerekorvosnak, kértem tesztet(nem tartok itthon gyorstesztet a gyógyszeres kosárba), küldött sms-ben egy kódot, hogy mehetünk a tesztállomásra(bármelyikre). Flottul ment az egész, autós állomáson voltunk, előttünk, utánunk senki. A gyorstesztje pozitív lett. A láz nem csillapodik, felváltva használom a kétféle hatóanyagú lázcsillapítót. Gyenge, fáj a torka. Most nem felejtettem el lemondani mindkettőjük iskolai étkezését, képzeletben vállon veregetem magam(mindig kimegy a fejemből). A héten táppénzen leszek, legutóbb akkor fordult elő ilyen 1 hétig, amikor márciusban én voltam covidos. Érdekes, mert márciusban csak minket felnőtteket teszteltek le, Kende 1 napig volt akkor lázas, Vincinek erős fejfájása volt. Bízom benne, hogy gyorsan és könnyen átvészeljük.

4 megjegyzés:

  1. Jaj... Jobbulást és gyors gyógyulást kívánok a fiúknak, neked pedig kitartást! Vigyázzatok egymásra nagyon!
    Körülöttünk is itt köröz ez az egész, sajnos bármikor sorra kerülhet bárki. Remélem ez az utolsó ilyen nagyobb hullám, de hát majd meglátjuk...

    VálaszTörlés
  2. Mielőbbi gyógyulást! Nálunk nagyon gyorsan túl lettek rajta a fiúk.

    VálaszTörlés
  3. Mielőbbi gyógyulást mindenkinek!

    VálaszTörlés