Összes oldalmegjelenítés

2021. november 1., hétfő

Ezt is elintéztük az őszi szünetben

Fogszabályzó: tovább tartott az odaút, mint, amennyit Kende a székben töltött. Mindig délutáni időpontot kérünk, döbbenetes volt, hogy az egész 6. emeleten nem volt várakozó beteg, legutóbb tömve volt. Egy ajtónál történik a fogszabályzás, a többinél fogászati beavatkozás történik(tömés, fúrás, húzás stb.)Ez még a szigorítások bejelentése előtt törént. Eltűntek a betegek hétfőn 15.30-kor. Kende foga látványosan átalakult, egyre szebb. Most vittük a gipszmintát is(a múltkor itthon maradt), januárban megyünk legközelebb. Szemészet: Vince szeméről októberben a következő diagnózist kaptam: "bal alsó szemizma lebénult", valószínű veleszületett rendellenség. Ha azt kérem, hogy kövesse az ujjam a szemével, akkor egy bizonyos pont felett a bal szeme megakad és nem párhuzamos a szemmozgása. A problémát kb. 3 éve vettem észre, hordtuk államilag finanszírozott szemészetre, drága magánrendelésre, de eddig a "bénulás"szót sehol nem mondták, írták le. Állandó viseletre kapott szemüveget, +1 és +1,75. Februárban voltunk előtte szemészeten, eddig -0,5 volt a bal szemére. Ellentmondó szakvélemyéneim vannak.Több szem többet lát alapon felhívtam a Heim Pál szemészetét(mi nem oda tartozunk, hanem Csepelre lakhely szerint), ajánlottak valakit, már beszéltem kb. 5 perce, amikor azt mondja a vonal túlsó végén a hölgy, hogy ők 13-ig adnak időpontot és most 13.30 van, hívjam holnap újra(elérni sem könnyű őket), kiderült a vonal túlsó végén az a doktornő beszél, akit ajánlottak és miután elmondtam, hogy tanítok 8-14.30ig zsinórban(csak a szünetekben tudok telefonálni, ha nem ügyelek vagy nincs semmi más), akkor megszánt. Ajánlotta a kollégáját és december 3.-án megyünk. Tanítási időben, de megyünk!Miért várjak arra, hogy kettős látása vagy félredöntött fejjel beszéljen, ha lehet műteni is. Most visszagondolok arra, hogy pár hetes lehetett, amikor feltűnt, hogy balra dönti a fejét, mondtam neurológusnak. Ez azóta megszűnt, de Roni szerint most is sokszor dőlt fejjel beszél Vinci. Bőrgyógyászat: Vince tenyerén nőtt egy szemölcs(zavarja a ceruzafogásban). Távgyógyítás zajlik. Első emailben még a fagyasztás is szóba került, majd ragaszkodik az orvos az itthoni kezelésben(Verrumal, ragasztás), csinálom kb. 1 hónapja, küldözgetem a fotókat, de nem múlik. Telefon, kaptunk időpontot személyes konzultációra. 8-12-ig rendel az orvos. Ismét egy iskolából hiányzó nap. Háziorvos: ide nekem kellett mennem, még személyesen nem találkoztam az új családorvossal, a covid után váltottunk. Most egy igazolásért mentem az alkalmassági vizsgálathoz. Post-covid: ide is én mentem kontorllra. Utoljára, mert szerencsére minden rendben. Urológia: Vince panaszkodott fájdalmas pisilésre. Adtunk le vizeletmintát, az rendben. Urológushoz kell majd mennünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése