Összes oldalmegjelenítés

2021. november 22., hétfő

3. hét

Péntekre oldották fel Kendéék osztályának a karantént, szerdán reggel már fájlalta a torkát. Láztalan, hőemelkedése nincs, szárazon erősen, szinte folyamatosan köhög, olyan, mintha asztmás lenne. Ezzel fekszünk és kelünk és napközben is szüntelen. Ma tesztelték, szerencsére negatív(én holnap megyek oltásra, beugrottam egy tesztre én is:)mióta itt van a covid azóta extra kiadásként havonta megjelenik: eldobható és textil maszkok, gyorstesztek, PCR, vettünk pulzoximétert, vitaminok.) Inhalál, kapott ma a dokinénitől köhögéscsillapítót. Zoli többet van itthon, mint házon kivül és rá tud nézni. A leckékkel és a tanulással nem úgy haladunk, ahogy szeretnék, én a rossz zsaru. A tanárok nem írják be a leckét a naplóba, a diáktársak este érnek haza(zeneórák, edzés, cserkészet, különóra). Ma online volt külön matekja Kendének, de nem tudtam megmondani a tanárnak, hogy mit vettek az iskolában, mert nincs bent az óra címe. Este online fogadóóra, kértem az ofő segítségét ebben, nekik néhány kattintás, nekem óriási segítség. A jelenlegi járványügyi helyzetet átnézve, úgy gondolom a téli szünetig többet lesz(nek)itthon,mint a suliban. Ne legyen igazam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése