Összes oldalmegjelenítés

2021. június 20., vasárnap

Könyvtáros

Kende osztálytársának anyukája felhívott, hogy nem jönnek az évzáróra, de Kende kölcsönadott a lányának három könyvet, hogyan jutassák el hozzánk. Nem olvasta még el őket. Kende nem szólt erről, egy naptárban vezeti, hogy kinek mit adott kölcsönt és ki hozta vissza(saját rossz tapasztalatom után javasoltam neki) L. nevét nem láttam a mindentudó naptárban. Kende több kiló pluszt cipel a táskájában, visz magával olvasnivalókat. L. otthon azt mondta, hogy Kende már nem is bírta volna azt a három könyvet hazahozni, annyit kapott vissza. Könyvtárosom a heti rendszerességgel látogatott könyvtárban hangosan megjegyezte: "ide nem hoznak új könyveket??"Mióta a könyvtárosunk nyugdíjba ment, azóta "mindig átrendezik a polcokat!" Viccesen válaszoltam neki: írjál be a panaszkönyvbe! Idén most olvassa a 86. könyvét! Osztállyal is jártak könyvtárba. 2 éves történet. Kihozott két könyvet(Mesél a térkép, Meincraft, visszavitte a tanító bácsinak és itt követtem el a hibát: nem írtam bele az üzenőbe, hogy Kende a mai nap visszavisszi az iskolába a kikölcsönzött két könyvet. Kende azt mondja, hogy B. bácsi átvette tőle. A könyvtárba nem jutott vissza. Jött a covid, majd a covid újabb hulláma, a könyvtárak bezártak. Majd kaptunk egy figyelmeztetést és még egyet. Pénteken bementem és kifizettem a tartozást:( Lehetett volna antikváriumba keresgélni, majd rendelni és elvinni Kispestre. Ez hosszabb megoldásnak tűnt, inkább perkáltam. Kedvesen mondta a könyvtáros, hogy ő nem akarja, hogy ez egy rossz élmény legyen. Nem lett, de úgy nyitottam a pénztárcám, mint akinek a fogát húzzák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése