Összes oldalmegjelenítés

2021. június 10., csütörtök

Időpontok

Az elmúlt időszakban különböző egészségügyi problémáink miatt kérek időpontot ide-oda és már a naptáramban is vezetem, hogy kértem-e már beutalót a szakrendelésre, felhívtam-e már kontroll miatt az asszisztenst. Pulmonológia: a fiúk köhögve, tüsszentve kezdték a tavaszt, ez orrfolyással , szemviszketéssel is társult. Már csak a háziorvosi beutalót kell beszereznem, és még fél évet sem kell várnom a vizsgálatra. Ortopédia: Kende erősen befelé dőlő bokáira mindig kap évente egyszer saját lábra készített cipőt, Vince "csak"lúdtalpas. A Heim Pál ortopédiája(kerületünk)elkerült a VIII. kerületi Rókus intézetbe(távolabb). Szemészet: Vince szemészeti kontrollja agusztusig várhat. Fogszabályzó: Kende a hó végén megy ismét. Fogászat: Zoli új fogakat készített. Labor: post-covid miatt voltunk, pipa. Kardiológia: post-covid miatt voltam, pipa. Tügőgondozó: post-covid miatt voltunk, kaptam Symbicortot, légzésfunkciókban van eltérés. Csomókban hullik a hajam(Folsav, Milgamma, C és D vitaminok) és fáj a hátam, fáradt vagyok. Urológia: Zolinak 1 hete zúzták a vesekövét, aznap éjjel mentő vitte vissza a kórházba. Tegnap csináltak röngtent, már a vezetékekben vannak a kövecskék, de még nem ürültek ki. Szerdán kontroll. Kende: magasvérnyomás miatt labor, kicsi eltérés, fertőzésre utal. Méregetni kell neki.

1 megjegyzés:

  1. Atyaég! Még olvasni is sok(k) volt, jól összejöttek a dolgok, csakis a jót és jobbulást kívánom Nektek!!!
    A vesekőnél előjöttek az élmények, ami a mi Családfőnknél volt másfél éve, átérzem az egészet...

    VálaszTörlés