Összes oldalmegjelenítés

2021. június 3., csütörtök

Gyík

Kende magától mondta, hogy szelektálja a játékait. Kifut a szobából és ordít, az egyik játéktartó doboz mögött kígyó van! Mi?Mekkora? Kb. 10 cm mutat. Én sem bírom a csúszómászókat, behívom Zolit az udvarról. Keressük. Ja, Kende az egy játék! Nem az, mozgatja a fejét! Zoli szembenéz a gyíkkal és megkérdezi, hogy hol van. Nem látja. Közben síkongatunk. Vince hozza a nurf pisztolyt, majd lelövi, gondolja magában. Egy ronggyal a kezében a hős apa megfogja és kiviszi a málnásba. Ezután két napig nem mernek bemenni a szobába. Kende szerint ahol egy gyík van, ott több is lakhat a szekrény mögött. Megnyugtatjuk, hogy bemászott a gyík az ablakon. A hátsó kerítésnél szoktak napozni.

2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon nem szerettem őket - most sem - amikor ide kiköltöztünk ugyanígy voltam vele, mint ti most :) ... Aztán, hozzászokunk, sokszor bejönnek valahogy a teraszajtó szúnyoghálója alatt, és pont így szoktam én is kivinni, ahogy nálatok Apa :) , bár már jó régóta a fiúk is simán megcsinálják, de a becserkészést valahogy elrontják általában :) ... Biztos a "vidék" teszi, de már rutinosak vagyunk :) , bár az is igaz, hogy amióta Chili nálunk van, nemigen van ilyesmiben részünk, ugyanis gyakran látjuk a szájában egy gyíkkal, szóval szerintem ők is leveszik, hogy itt ezen a jó kis napos teraszon, mostanában nem életbiztosítás napozni :) ...

    VálaszTörlés
  2. :) :) :)
    Pedigy a gyíkok olyan cukik. :)

    VálaszTörlés