Összes oldalmegjelenítés

2013. július 6., szombat

Foszforeszkáló festék

Judit Mama jóvoltából(akit Kendus csak Juditnak hív)még van spatulánk, nem is kevés.
A neten annyi kreatív ötletet lehet meríteni, amihez spatula szükséges(vagy hurkapálca, bambuszrúd helyett is kiváló)
Mi most állatfigurákat vágtunk
(újrahasznosított papíron), ragasztottunk spatulára(majd zsírkrétával színesre varázsoltuk) és festettünk le foszforeszkáló festékkel.
Weboldalon rendeltem a festéket, több helyen néztem, de nem találtam. Amilyen a formám, miután megrendeltem, akkor a piacon az iskolaboltban a célnak megfelelő, világítós üvegfestéket ajánlott az eladó, töredék árban,mint amennyiért rendeltem.
Foszforeszkálós festéket azért használtunk, mert milyen jó buli, hogy az éjjeli fény mellett az állatok is világítanak az ágya felett.
Sajnos a kép nem adja vissza, de tényleg világít a sötétben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése