Összes oldalmegjelenítés

2024. augusztus 23., péntek

Zamárdi

Gyerekkoromban 1 hetet töltöttem a kenesei honvédségi faházakban, annyira készültem rá, hogy előtte már 1 héttel a cipőt/papucsot mostam,amit az ablakpárkányra raktam száradni, mert erkély nem volt, a legjobb ruháimat készítettem össze és számoltam a napokat. Idén úgy alakult, hogy egy nap jutott a Balatonra. Reggel az autót a Kelenföldi P+R parkolóban hagytuk(350/nap)és vonattal indultunk Zamárdiba, aznap is olyan hőség volt, mint idén nyáron majdnem mindennap. Alacsony költségvetésből hoztuk ki és a jegyvásárlásnál azt kértem, hogy klímás legyen és ne kelljen helyjegyet venni(odafele még ez megvalósult visszafelé a sok késés miatt egy IC-re felültünk, ami a lemaradást próbálta behozni, szálguldott a rossz állapotú magyar sínen-nem mindig éreztük azt, hogy ez biztonságos-klíma nem volt, helyjegyes lett volna, de a kalauz nem jött és nem vettünk helyjegyet, Vince végig "kakasülőn"ült.)Odafelé Siófokon hosszan állt, tájékoztatás nem volt arról, hogy miért(leszállni a kánikula miatt nem akartunk) Zamárdiban a szabadstrandra mentünk, szerencsére találtunk árnyékos részt. Vince rögtön vizibiciklizni akart és nem is engedett belőle, ha ő egyszer valamit a fejébe vesz.Hozta a zsebpénzét és ő állta a 30 percet vizibiciklizés díját, Police feliratú vizibicilkit választott(most azon dilemmázik, mi legyen a szakmája: katona vagy rendőr:), mi meg Kendével hátul kapaszkodtunk és húzatuk magunkat. Ebédidőben(az itthon elkészített szendók, nasik vészesen fogytak)megnéztük a büfé/kifőzde kínálatát és szörnyűlködtünk az árakon. Gyrost ettünk és Zoli gulyást, ízlett. Sokat fürödtünk, a víz előhozta az ekcémámat, ahogy kijöttem nagyon látszott a kezemen. A víz hőfoka tökéletes, a lépcső után közvetlenül hínáros és kavicsos volt, utána jó sokáig beúsztunk(második bólyáig). Az életem felét már itt éltem le, találkoztam az egyik kolléganőmmel, Kende osztálytársának a szüleivel, tesóival, volt osztálytárssal. Kora este még a parthoz közeli utcákban sétáltunk, közvetlenül a part mellé újépítésű lakásokat húztak, éttermeket láttunk bezárva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése